۰
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

افتتاح شعبه ارگ تجریش با حضور رییس هیات مدیره

شعبه جدید بانک ملت در تهران و در مجتمع ارگ تجاری واقع در میدان تجریش با حضور حسن روستا رییس هیات مدیره افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملت، روستا رییس هیات مدیره این بانک در آیین افتتاح شعبه ارگ تجریش گفت: بانک ملت در مجتمع های بزرگ تجاری حضور فعال دارد و انتخاب این مجتمع تجاری هم به درستی صورت گرفته است.
 
وی اضافه کرد: امروز بانک ملت در بهترین وضعیت قرار دارد و دانش محوری، خرد جمعی و کارایی از محورهای اصلی اداره بانک است.
 
رییس هیات مدیره بانک ملت هوشمندی و مردم مداری را  دو ویژگی مهم مدیران و کارکنان بانک ملت ذکر و تاکید کرد، بانک ملت در دل مردم جای دارد و این واقعیتی ملموس و انکارناپذیر است.
 
روستا زیرساخت های فناوری اطلاعات در بانک ملت را غیرقابل مقایسه با سایر بانک ها توصیف کرد و افزود: تمام هم و غم ما این است که حضور مشتری در شعبه را به حداقل برسانیم و برای وقت مشتریان ارزش قایل شویم.
 
این عضو هیات مدیره بانک ملت با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ردپای بانک ملت در همه جای کشور به عنوان حامی تولید ملی و پروژه های بزرگ مانند عسلویه، ستاره خلیج فارس و .. قابل مشاهده است و امسال نیز این حمایت ها به صورت مضاعف در سیاست های اعتباری بانک گنجانده شده است.
 
حسن روستا در پایان این سخنرانی بر مشتری مداری تاکید کرد و آن را اصل اول در بانک ملت توصیف کرد.
 
در این مراسم علی محمدی مدیر شعب منطقه ۵ تهران نیز در سخنانی، از حمایت های مدیرعامل و هیات مدیره بانک ملت در فراهم شدن شرایط افتتاح شعبه ارگ تجریش تقدیر کرد.
 
براساس این گزارش شعبه ارگ تجریش در مجتمع ارگ تجاری واقع در منطقه یک شهرداری تهران و تحت نظر مدیریت شعب منطقه پنج تهران آغاز به کار کرده است.
 
گفتنی است سعید نصری معاون مدیرعامل، محمد علی خادمی مدیر امور ناحیه یک و مدیران شعب مناطق تهران در این مراسم حضور داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcenw8p.jh87wi9bbj.html
برچسب ها: بانک ملت
تازه ترین اخبار