۰
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶

فصل جدید همکاری بانک تجارت و مپنا کلید خورد

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت با حضور در ساختمان مرکزی شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.
فصل جدید همکاری بانک تجارت و مپنا کلید خورد
 به‌گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دولت‌آبادی در این نشست که دوشنبه سوم اردیبهشت ماه و به منظور توسعه همکاری‌های دو طرف برگزار شد، از حوزه فعالیت‌های مپنا از جمله بخش نیروگاهی و برق کشور به عنوان یکی از حوزه‌های کلیدی کشور یاد کرد و گفت: بانک تجارت همواره نهایت تلاش خود را کرده تا با مشارکت حرفه‌ای در طرح‌های توسعه محور مپنا سرویس‌های بانکی و خدمات مالی ارزنده را به این شرکت ارائه دهد.

مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه مپنا را شریک و مشتری ارزنده و کلیدی بانک می‌دانیم افزود: شعبه ویژه بانک تجارت در ساختمان مپنا به بهترین شکل و سریع‌ترین حالت برای رسیدگی به نیازهای بانکی مپنا ارائه خدمت می‌کند.

علی‌آبادی مدیرعامل شرکت مپنا نیز با بیان اینکه «بانک تجارت بهترین همکار ما به شمار می‌رود»، گفت: معتقدیم توسعه صنعت کشور بدون حضور موثر بانک‌ها معنا ندارد و این بانک‌ها هستند که می‌توانند با ارائه راه‌کارهای مالی و خدمات خود اهداف اقتصادی را پیش ببرند.

وی با تشریح برخی پروژه‌های در دست احداث این شرکت در نقاط مختلف کشور و همچنین پروژه‌های بین‌المللی مپنا بر لزوم توسعه همکاری های دو طرف به ویژه در بخش بین‌الملل تاکید کرد.

در پایان این نشست کارگروهی متشکل از کارشناسان بانک تجارت و مپنا تشکیل شد تا طی یک زمان بندی مشخص، راه‌کارهای گوناگون گسترش همکاری ها بررسی و تصمیم‌سازی های لازم ایجاد شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcf1ydv.w6dxxagiiw.html
برچسب ها: بانک تجارت
تازه ترین اخبار