۰
۵
صندوق های سرمایه گذاری در حالی همچنان سودهای بالا به سپرده گذاران می دهند که در چند هفته و چند ماه اخیر حال بورس اوراق بهادار چندان مساعد نبوده است.
حال بورس خراب است اما صندوق‌ها همچنان سودده هستند!
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، صندوق های سرمایه گذاری که از سوی بانک‌ها و موسسات اعتباری ایجاد شده اند همچنان سودهای بالای ۲۰ درصد را به مشتریان خود ارائه می دهند.

صندوق های سرمایه گذاری که کار اصلی آنها بازارگردانی و فعالیت در بازار بورس اوراق بهادار است، برای دور زدن نرخ سودهای ۱۵ درصدی ابلاغی توسط بانک مرکزی در بانکها ایجاد شده اند.

پیش از این بانکها و موسسات اعتباری سودهای بیش از ۲۰ و ۲۲ درصد را به مشتریان پرداخت می کردند اما از شهریورماه سال گذشته با تعیین نرخ ۱۵ درصد برای سپرده های سرمایه گذاری در بانک ها صندوق های سرمایه گذاری رونق گرفته و سود بالای ۲۲ درصد از آن طریق پرداخت می شود.

یکی از صندوق های سرمایه گذاری اخیراً با ارسال پیامکی به مشتریان خود اعلام کرده است که در فروردین ماه سال جاری بازدهی بیش از ۲۲ درصدی را برای مشتریان محقق کرده است.

این در حالیست صندوق یادشده در ماه پیش از آن نیز ۲۱ درصد سود محقق کرده است.

حال این سوال مطرح می‌شود که با وجود حال نه چندان خوب بازار بورس اوراق بهادار چگونه صندوق های سرمایه گذاری همچنان های سود بالا را پرداخت و بازدهی بیش از ۲۰ درصدی را دارند.

جالب تر اینکه این صندوق های سرمایه گذاری در زمان رونق بازار بورس اوراق بهادار نیز سودی در محدوده ۲۱ تا ۲۳ درصد مشتریان پرداخت می کردند.
https://akhbarbank.com/vdcftxdv.w6dxtagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
شما مگه فضولید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابش
Iran, Islamic Republic of
از جيب شما ميدن كه اينقدر ناراحتي؟
Iran, Islamic Republic of
حالا دوست دارید این صندوقها رو هم هوا بدید تا مردم واسه پولشون کفن بپوشن بیان خیابون؟ یا اینکه دلتون میخواد مردم پولشون رو بکشن ببرند تو بازار طلا و سکه و مشکلات ارزی کشور رو حادتر کنند؟ مردم وقتی که پس اندازشون رو میدن به بانک یا صندوقها اونوقت دولت نمینونه از اونها درست استفاده کنه و سرمایه گذاری و اشتغال بوجود بیاره تقصیر مردم چیه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
والا با پول مردم دارن وام 25-30درصد میدن سود سپرده هم15تا20 درصده باز هم بااین اقتصاد داغون ذهن مردم خراب کنید تا همه برن تو بانکها صف بکشن بابا ول کنید یه کم مردم نفس بکشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با این خبراتون فقط باعث ایجاد بحران تو کشور می شوید اخه به شما چه مربوطه که کاسه داغتر از اش می شوید و برای سپرده گذارا دردسر درست می کنید؟؟!!!!!!!
تازه ترین اخبار