۰
۲۱ شرکت دارای ظرفیت رشد با توجه به ریزش قیمت ها و نزدیکی اعلام گزارش های دوره ای از سوی یک کارگزاری معرفی و شرایط کلی بازار با در نظر گرفتن موضوع برجام پیش بینی شد.
معرفی ۲۱ شرکت با ظرفیت رشد و پیش بینی شرایط کلی بازار
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، در حالی شاخص بورس در پایان اولین ماه سال بعد از فراز و نشیب های به نیمه کانال 95 هزار واحدی رسیده که کارگزاری ّابان در پیش بینی اولین هفته از ماه اردیبهشت اعلام کرد در آخرین روز هفته گذشته علیرغم وجود ریسک حجم پایین داد و ستدها، با تعادل و عمدتا گرایش مثبت معاملات و در نهایت بهبود جو کلی بازار مواجه شدیم.

با این جریان برخی گروه ها، نظیر گروه قندی و برخی نمادها همانند "شلعاب، ولغدر، ولیز، حتوکا، کچاد، کیمیا، هرمز، فمراد، فزرین، وتوکا، کاما، زنگان، کمنگنز، فرآور، فایرا، کطبس، کپرور، کشرق، فنوال، مرقام و مداران" با داد و ستدهای پر تقاضا، رشد قیمتی و اکثرا صف خرید همراه شدند که با توجه به ریزش قیمت ها، نزدیکی به اعلام گزارش های دوره ای (انتظار اعلام گزارش های مثبت از شرکت های دلار محور و در نتیجه رشد قیمت محصولات)، امری منطقی جلوه می دهد و می تواند در هفته پیشرو و بخصوص در شروع هفته، استمرار داشته باشد.

در این میان با توجه به نزدیک شدن به اعلام مواضع آمریکا پیرامون برجام، انتظار داریم  جو احتیاط و در نتیجه پایین بودن حجم معاملات همچنان تداوم داشته باشد.
 
https://akhbarbank.com/vdch6wnm.23nwqdftt2.html
برچسب ها: بورس
تازه ترین اخبار