۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۲

مقایسه عملکرد بانکها نسبت به بازارسرمایه

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن گفت: بانک‌ها از بازار سرمایه ضعیف‌تر عمل می‌کنند اما شناخته‌ شده‌تر هستند بنابراین نهادهای سرمایه گذاری برای شناساندن بازار سرمایه به مردم در ساخت برنامه ها مشارکت کنند.
به گزارش اخبار بانک، محمودرضا خواجه نصیری در اختتامیه آکادمی بورس گفت: بازار سرمایه در ایران به خوبی معرفی نشده و نهادهای سرمایه‌گذاری در بورس نیز برای معرفی آن تلاش چندانی نکرده‌اند به همین دلیل بازار سرمایه برای ۹۰ درصد مردم ایران ناشناخته مانده است.

وی افزود: کارشناسان و تحلیلگران بزرگی داریم اما هنوز نتوانستیم برنامه‌ای بسازیم که نشان دهیم جای بازار سرمایه در اقتصاد ایران کجاست‌. بنابراین با وجود اینکه بانک‌ها از بازار سرمایه ضعیف‌تر عمل می‌کنند، اما شناخته‌ شده‌تر هستند.

خواجه نصیری ادامه داد: بازار سرمایه گزینه مدیریت سرمایه مردم است و اگر مردم بخواهند سرمایه‌دار شوند باید از این مسیر عبور کنند البته در این راه، نهادهای سرمایه‌گذاری نیز وظیفه دارند بخشی از سرمایه خود را صرف شناساندن بازار سرمایه به مردم و تبلیغات کنند‌ تا جایی که اگر برای ساخت برنامه‌ای مثل آکادمی به آنها پیشنهاد شد، در آن مشارکت کنند‌.
 
https://akhbarbank.com/vdcc14qp.2bqo48laa2.html
برچسب ها: بازار بورس
تازه ترین اخبار