۰
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۶

سود ۱۵۰ درصدی ثبت نام کنندگان در طرح پیش فروش سکه 

مشتریانی که در طرح پیش فروش سکه ثبت نام کنند با یک حساب سرانگشتی از سودی معادل یکصد و پنجاه درصد در مدت یک ماه بهره مند خواهند شد.
سود ۱۵۰ درصدی ثبت نام کنندگان در طرح پیش فروش سکه 
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، بانک مرکزی هفته گذشته اعلام کرد طرح پیش فروش سکه علاوه بر سررسید های شش ماهه و یکساله در سررسید های یک ماهه، سه ماهه، 9 ماهه، ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه نیز صورت می پذیرد.

بر اساس اعلام بانک مرکزی در طرح پیش فروش سکه با سررسید یک ماهه مشتری با واریز مبلغ یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان می تواند ماه آینده سکه خود را دریافت کند.

 هم اکنون نرخ سکه بهار آزادی در بازار آزاد به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز رسیده است, حال با یک محاسبه سرانگشتی می ‌توان به این نتیجه رسید که ثبت نام کنندگان در طرح پیش فروش سکه بانک مرکزی سودی معادل یکصد و پنجاه درصد در مدت یک ماه کسب خواهند کرد.

اگر مشتری بخواهد مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان برای مدت یک ماه در بانک سپرده گذاری کنند بانک با نرخ سود ۱۰ درصد تنها ۱۳ هزار تومان به وی پرداخت خواهد کرد.

حال اگر مشتری در طرح پیش فروش سکه ثبت نام کرده و یک ماه دیگر سکه خود را دریافت کند، با فرض ثابت بودن قیمت سکه و عدم افزایش آن که تجربه نشان داده همواره روند افزایشی را دنبال خواهد کرد سودی در حدود ۲۰۰ هزار تومان کسب خواهد کرد.

به عبارت دیگر اگر مشتری در بانک این مبلغ را سپرده گذاری کند و یک ماه دیگر ۲۰۰ هزار تومان(۱۵ برابر ۱۳ هزار تومان) سود از بانک دریافت می کند که طبق محاسبات بانکی سپرده یک ماهه به نرخ ۱۵۰ درصد در بانک افتتاح کرده است!

 البته این احتمال نیز وجود دارد که با سررسید یک ماهه قیمت سکه کمی کاهش پیدا کند.

 باید منتظر ماند و دید ثبت نام کنندگان در طرح پیش فروش سکه چند درصد سود در عرض یک ماه کسب خواهند کرد.
https://akhbarbank.com/vdchw6nm.23nwqdftt2.html
برچسب ها: پیش فروش سکه سکه
تازه ترین اخبار