۰
وضعیت امروز بازار سهام با توجه به حمله آمریکا و فرانسه و انگلیس به سوریه و افزایش قیمت نفت توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، بازار سهام درحالی امروز با شاخص 96 هزار و 287 واحدی آغار بکار می کند که کارگزاری آبان برای وضعیت امروز پیش بینی کرد طی هفته گذشته، بازار سرمایه در سایه افزایش شدید قیمت دلار قرار داشت که در نهایت تک نرخی شدن قیمت ارز در قیمت  4200 تومان، سردر گمی و نوسانات شدید این بازار را در پی داشت.

اما در آخرین روز کاری هفته گذشته، افت دسته جمعی تمامی گروه ها و تشکیل صف فروش اکثر نمادها را نظاره گر شدیم که در این بین ادامه تنش های کشور سوریه و بالا گرفتن احتمال جنگ چند جانبه در منطقه خاورمیانه مزید بر علت بود و به جو سردرگمی، ترس و منفی بازار دامن زد.

نحوه معاملاتی که به نظر در این هفته با کاهش هیجان فروشندگان و تعادل بیشتر قیمت ها اما ادامه افت فرسایشی داد و ستدها دنبال خواهد شد.

در سوی دیگر با توجه به حملات هوایی و بمباران  امریکا و متحدانش به سوریه، شاهد افزایش قیمت نفت در بازارهای بین المللی در این هفته خواهیم بود که علیرغم جو احتمالا منفی این هفته، می تواند گروهای پالایشگاهی را با افزایش نسبی تقاضا مواجه گرداند.
 
https://akhbarbank.com/vdciqvaw.t1a3z2bcct.html
برچسب ها: بورس
تازه ترین اخبار