۰
۱۰
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴

دلار ادغام بانک‌ها را به فراموشی سپرد؟

به نظر می‌رسد در چند ماه گذشته بانک مرکزی همه توان خود را برای ساماندهی بازار ارز گذاشته و ادغام بانکها و موسسات اعتباری به فراموشی سپرده شده است.
دلار ادغام بانک‌ها را به فراموشی سپرد؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که یکی از معاونان بانک مرکزی در نشست خبری اعلام کرد که در بهار ۹۷ چند بانک و موسسه مالی و اعتباری با یکدیگر ادغام خواهند شد.

 بر این اساس موسسه اعتباری ثامن و بانک مهر اقتصاد که هنوز نتوانستند مجوز نهایی خود را برای فعالیت در نظام بانکی کسب نمایند منحل شده و در بانک انصار ادغام خواهند شد.

 بنابر تصمیمات اتخاذ شده قرار بود در بهار امسال عملیات ادغام و انحلال موسسات ثامن و بانک مهر اقتصاد صورت پذیرد.

 ادغام موسسه ثامن می توانست مشکلات بسیاری از سپرده گذاران این موسسه اعتباری که دارای بیش از ۶۰ شعبه در سراسر کشور می باشد را حل کند.

 سپرده گذاران بانک مهر اقتصاد که البته بدون کمترین مشکلی در حال فعالیت و دریافت و پرداخت وجوه خود هستند نیز در بانک انصار ادغام می شوند.

 حال آنکه با وجود گذشت حدود یک ماه از اظهارنظر فوق هنوز هیچ اعلامیه و اطلاعیه ای از بانک ها و موسسات یاد شده برای آغاز فرآیند ادغام دیده نشده و مشخص نیست چه سرانجامی در انتظار آنها باشد.

  لازم به ذکر است که استفاده از عبارت ادغام در مورد بانکها و موسسات یاد شده چندان صحیح نبوده و این اصطلاح عامیانه است که در بین مشتریان رواج دارد.

عبارت صحیح تر و تخصصی در این خصوص را می‌توان ساماندهی موسسات مالی و اعتباری ثامن و بانک در شرف تاسیس مهر اقتصاد توسط بانک انصار دانست.
https://akhbarbank.com/vdchm6nm.23nwzdftt2.html
برچسب ها: ادغام بانک ها
مشاهده نظر مخاطبان
عسکرو
France
با این وضعیت این ادغام تا ۶ ماه دیگه هم انجام نمیگیره و وقتی که هم انجام بشه شاید چند ماه طول بکشه تا مردم پولاشونو بگیرن
Iran, Islamic Republic of
مجبور نبودی پول بذاری
United Arab Emirates
چطور تا یک شرکتی یا مغازه ای یا هر جا و شغل و.. هر چی تو این مملکت میخواد شروع به فعالیت کنه کلی باید چک بشه چی هست چی نیست بموقع مالیاتش رو داده و کارش قانویه یا ... ولی موسسه ای به این بزرگی با اینهمه شعبه، سرمایه و... از اول شروع بکارش نظارتی روش نبوده ، اصلا چرا بهش مجوز دادن ازون اول که شروع بکار کنه در موسسه اش رو باز کنه. الان مشکلش هر چی هست بیاد حسابها رو از بلوکه دربیاره. اگر از هجوم سپرده گذارا و بهونه نتونستن پاسخگویی به مشتریاش اینکارو نمی کنه بیاد مشخص کنه هر کی چه روزی بیاد پولش رو بگیره. مردم پولشون رو لازم دارن چرا نمی فهمید؟؟! ما با حقوقای یه قرونمون هر ماه پولمون رو پس انداز کردیم. چرا نمی فهمید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برای مسئولان مشکلات مردم در موسسات مالی فقط در حد یک مزاحمت از طرف مردم مطرح است
United Arab Emirates
دیگه سپرده گذارا باید یه فکری کنند مسوولان که ضرر مردم براشون مهم نیست.
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم واسه این نظام بانکی که حق مسلم مردم رو آنقدر راحت ضایع می کنند،
ثامن
Iran, Islamic Republic of
تو روخدا فراموش نشه! ده ماهه ثامن پس اندازها رو بلوکه کرده و روزی 75000 تومان به هر مشتری می دهد. هر روز هم مدیر و مسئول عوض می کنند تا بهشون حقوق های نجومی بدهند. کارمنداش هم بدون هیچ کاری حقوق می گیرندد. پول مردم را بدهید. خدا را خوش نمی یاد.
United Arab Emirates
حداقل اعلام نکنند کی اومد کی رفت، با این سیاه بازی ها میخوان بیشتر آزار بدن سپرده گذارا رو. بانک مرکزی چرا کاری نمی کنه! یکسال گذشت هنوز خبری نیست. چقدر مردم سالاری و حق و حقوق مردم و انسانیت تو این مملکت اسلامی! موج میزنه
مهران
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد موسسات هیچ خبری نیست
یک سال با فلاکت زندگی میکنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چرا بانک مرکزی برای پست بانک ایران که بانک خیلی ضعیفی است و بطور مثال در شهرستان مشهد که یک کلانشهر است و در اکثر مناطق آن قابل دسترسی نیست چنین اقدامی نمیکنه؟!حداقل دولت لطف کنه در بانک کشاورزی که هم در شهرها شعبه های زیادی داره و هم خدمات زیادی به کشاورزان و دامپروران و هم روستائیان خدمات زیادی داده ادغامش کنه!!!
با تشکر از دوستان اخبار بانک!!!
تازه ترین اخبار