۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

قیمت ارز و سکه، پنجشنبه 24 اسفند

در آخرین روز معاملات بازار تهران،دلار امروز تا 4856 تومان بالا رفت اما با کاهش 13 تومانی مواجه شد .این نوسان البته نسبت به روز گذشته روند افزایشی نشان می دهد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از برآنلاین،در بازار معاملات امروز تهران،دلار،یورو،سکه و طلا با نوسان قیمت روبرو شدند.در بازار معاملات طلا،با وجود کاهش قیمت اونس در بازار جهانی اما قیمت مثقال طلا تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشت و کماکان هر مثقال طلا 663 هزار تومان به فروش می رسد.هرگرم طلای 18 عیار نیز امروز 153 تومان نرخ خورد.



در بازار سکه اما قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی نسبت به روز گذشته 4 هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت یک میلیون و 639 هزار تومان فروخته شد.سکه طرح قدیم کماکان یک میلیون و 606 هزار تومان و نیم سکه با 7 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 807 هزار تومان رسید.

امروز ربع سکه نسبت به روز گذشته 4 هزار تومان افزایش قیمت نشان می دهد و با قیمت 505 هزار تومان معامله می شود.
سکه گرمی اما امروز 3 هزار تومان کاهش قیمت داشت و 338 هزار تومان قیمت گذاری شد.


 
قیمت ها امروز در بازار ارز،افزایشی بود.هر دلار آمریکا امروز در بالاترین معامله به 4 هزار و 856 تومان رسید.دلار صرافی های بانکی 4 هزار و 769 تومان قیمت خورد و دلار برای عرضه در بازار سلیمانیه نیز4819 تومان معامله شد.

یورو نسبت به روز گذشته کماکان روند افزایشی دارد.به دنبال کمبود دلار در بازار فروش یورو رونق گرفته و این موضوع موجب افزایش این پول اتحادیه اروپا شده است.امروز هر یورو 5816 تومان فروخته شد و پوند انگلیس هم 6910 تومان معامله شد.


در بازار جهانی بیت کوین به دلیل خبر ممنوعیت تبلیغات در گوگل با کاهش چشمگیری روبرو شد و هر بیت کوین 7 هزار و 853 دلار قیمت گذاری شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcjttei.uqehyzsffu.html
تازه ترین اخبار