۰
شعار دلخواه تان را روی پیراهن تیم ملی بنویسید و با انتشار تصویر آن در صفحه اینستاگرام خود در قرعه کشی سفر به جام جهانی روسیه شرکت کنید.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه، 90 نفر از هموطنانمان را به جام جهانی 2018، اعزام می کند.

افراد می توانند برای شرکت در این جشنواره به http://bmi.ir/landing/worldcup مراجعه کرده و شعار مورد نظر خود را (تا حداکثر 70کارکتر) در کادر مشخص شده یادداشت کنند و سپس تصویر آن را بر روی پیراهن ملی از سایت بانک دانلود و آن را در صفحه اینستاگرام خود بارگزاری نمایند.

شرکت کنندگان در جشنواره پیراهن ملی باید زمان بارگذاری تصویر، صفحه رسمی بانک ملی ایران را در آن تگ و با هشتگ های  #پیراهن_ملی و  #بانک_ملی_ایران آن را منتشر کنند.

 برای شرکت در این جشنواره ضروری است علاقه مندان در کانال تلگرام و یا کانال بله بانک ملی ایران عضو شده و حتماً صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران  را دنبال کنند تا بتوانند در قرعه کشی این جشنواره شرکت کنند. همچنین افراد باید در این مدت صفحه اینستاگرام خود را از حالت شخصی خارج نمایند.

لازم به ذکر است که این روش یکی از چهار روشی است که افراد می توانند از طریق آن شانس خود را برای سفر به جام جهانی روسیه به همراه تیم بانک ملی ایران امتحان کنند و از طریق این روش 10 نفر به قید قرعه انتخاب و با یک همراه به تماشای مسابقات جام جهانی اعزام می شوند.

افراد می توانند تا تاریخ 20 فروردین ماه در جشنواره شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن این سفر امتحان کنند.

پیام رسان بله، سامانه بام و حساب های قرض الحسنه سه روش دیگری هستند که افراد می توانند از طریق آنها برای تماشای مسابقات جام جهانی 2018 به روسیه سفر کنند که در اخبار بعدی توضیح داده می شوند. 
 
https://akhbarbank.com/vdchwinm.23nwxdftt2.html
تازه ترین اخبار