۰
رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت گزارش اقدامات این بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی (CSR) را ارائه داد.
مسئولیت های اجتماعی در بانک تجارت یک اولویت عملیاتی است
 به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، محمد احمدی آذر با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این بانک طی سال 96 در حوزه مسئولیتهای اجتماعی یادآور شد: مقوله مسئولیت اجتماعی حوزه های متعددی را شامل می شود و بانک تجارت حضور موثر در این عرصه را با محوریت حفاظت از محیط زیست با رویکرد حمایت از صنایع سبز که بیشترین سازگاری را با محیط زیست داشته باشند در راس برنامه های خود قرار داده است .

وی افزود: علاوه بر حوزه محیط زیست، بانک تجارت طی سالهای گذشته با همکاری ستاد مردمی  دیه صدها زندانی جرایم غیر عمد دیه را آزاد نموده و در سال جاری نیز تعداد 74 زندانی در استانهای مختلف کشور با مشارکت بانک تجارت از بند رهایی یافته اند.

احمدی آذر در ادامه خاطر نشان کرد: احداث و هوشمند سازی مدارس در مناطق محروم و اهدای لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت سراسر کشور نیز از جمله برنامه های بانک تجارت طی سالهای متمادی به شمار می رود که در سال جاری نیز این روند با چاپ و توزیع 135000 جلد دفترچه در استانهای محروم ادامه داشته است.

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت همچنین از انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک با بنیاد ملی نیکوکاری سرطان خبر داد که با هدف معرفی فعالیت های این بنیاد و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص راهکارهای کنترل و پیشگیری از سرطان منعقد شده است. همکاری با موسسه کودکان سرطانی محک در زمینه اختصاص شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی و مشارکت در چاپ و توزیع کارتهای تبریک محک برای نوروز 96و اختصاص عواید مالی آن به این موسسه نیز در همین راستا صورت گرفته است. این روند در سالجاری نیز با مشارکت بانک تجارت در چاپ و توزیع کارتهای تبریک سال 97 موسسه کهریزک و اختصاص عواید آن به آن موسسه ادامه می یابد.    

وی با اشاره به احداث 3 باب خانه بهداشت روستایی طی سال جاری در استانهای کهگیلویه و بویر احمد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزود: مراحل احداث 7 مدرسه، 6 خانه بهداشت، یک مرکز جامع سلامت و تکمیل بخش رادیو لوژی یک مرکز درمانی از دیگر برنامه های بانک تجارت در این خصوص بوده که در مرحله پیگیری و اجرا  می باشد. از دیگر اقدامات بانک تجارت در سال 96 می توان اختصاص مبلغ 1 میلیارد ریال برای خرید و اهدای یک دستگاه خودروی ون 14 نفره به شیرخوارگاه مادر در  استان کرمان بر شمرد.

به گفته رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت ، کارکنان این بانک در جریان زلزله استان کرمانشاه نیز همگام با هموطنان سراسر کشور با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به یاری هموطنان زلزله زده شتافتند. احداث 50 واحد مسکونی برای 50 خانواده بی سرپرست، تهیه 20 کانکس آموزشی برای 20 روستا ، احداث یک باب مدرسه در سر پل ذهاب و اختصاص بودجه چاپ تقویم های سال 97 برای کمک به زلزله زدگان از دیگر اقدامات بانک تجارت بوده است.

رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت به همکاری این بانک با سازمان برنامه جهانی غذا اشاره کرد و افزود: بانک تجارت در راستای مسئولیت های اجتماعی برای کمک به برنامه جهانی غذا فعالیت خود را در دو حوزه صدور کارت برای دریافت جیره غذایی و ایجاد بسترهای آنلاین برای جمع آوری کمک های مردمی متمرکز نموده که تاکنون 11000 کارت به پناهندگان خارجی در استانهای مختلف کشور ارائه شده است. 

احمدی آذر در خاتمه افزود: مجموعه اقدامات بانک تجارت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در نخستین همایش مسوولیت اجتماعی کشور در سال 95 شایسته دریافت نشان سیمین مسئولیت اجتماعی شناخته شد . همچنین در اختتامیه نخستین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران در سال جاری ، فعالیت های بانک تجارت درحوزه ایفای مسئولیت های اجتماعی ، شایسته تقدیر شناخته شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcdof0k.yt0nk6a22y.html
تازه ترین اخبار