مجمع عادی بطور فوق العاده بانک شهر و 12 شرکت دیگر

19 اسفند 1396 ساعت 8:09

بانک شهر و ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی زمان مجمع سالانه،عای بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.


به گزارش اخبار بانک، بانک شهر که با سرمایه 1.55 هزار میلیارد تومانی از 25 اسفند سال گذشته با توقف نماد روبروست،برای تصویب صورتهای مالی منتهی به سال 95 به مجمع عادی بطور فوق العاده می رود.

شرکت های بورسی و فرابورسی سرمایه گذاری بهمن،لیزینگ ایران و شرق،صنایع بسته بندی ایران و ویتانا هم درپی اتمام دوره مالی منتهی به آذر سال جاری و تجهیز نیروی زنگان جهت به پایان رسیدن سال مالی منتهی به آبان سال جاری،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.
همچنین شرکت های گل گهر، آما،بیمه آرمان،بیمه تعاون و سیمان کردستان برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و دو شرکت سازه پویش و آینده سازان بهشت پارس جهت انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع فوق العاده می روند.

شرکت 3 هزار میلیاردی گل گهر مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه خود را به 4.8 هزار میلیارد تومان برساند.تامین مالی "کگل" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف تامین سرمایه در گردش،توسعه بخش شرقی معدن  شماره یک،مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و اجرای طرح توسعه اعمال می شود.

شرکت آما نیز که با سرمایه اسمی 50 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد،درحالی به مجمع فوق العاده می رود که در یک تیر سال جاری برنامه افزایش سرمایه 140 درصدی را اعلام کرده اما تاکنون سازمان بورس موافقت خود را با این تامین مالی اعلام نکرده است."فاما" این تامین مالی 70 میلیارد تومانی را از دو محل جذاب سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 2 هدف اجرای طرح نوسازی ماشین آلات و تاسیسات و اصلاح ساختار مالی انجام می دهد.

بیمه آرمان 120 میلیارد تومانی نیز درصورتی که هنوز موفق به کسب مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی از سازمان بورس نشده، درنظر دارد به مجمع فوق العاده برود تا سرمایه را به 200 میلیارد تومان برساند که این تامین مالی را از 3 محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،اندوخته طرح و توسعه اعمال می کند."آرمان" افزایش سرمایه مذکور را جهت رعایت ضوابط تامین حداقل سرمایه صورت می دهد.

همچنین بیمه تعاون 28 میلیارد تومانی،مجوز افزایش سرمایه 75 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را به 49 میلیارد تومان برساند.64 درصد تامین مالی "وتعاون" معادل 17.8 میلیارد تومان از محل جذاب سود انباشته و 11 درصد مابقی معادل 3.2 میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها اعمال و صرف حداقل سرمایه برای موسسات بیمه غیردولتی و افزایش سطح توانگری شرکت می شود.مجمع فوق العاده این شرکت فرابورسی می تواند با افزایش سرمایه 206 درصدی از 49 به 150 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن ان را به مدت 2 سال به هیات مدیره واگذار کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام کرد.

"سکرد "هم با دریافت مجوز افزایش سرمایه 83 درصدی می تواند از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران ، سرمایه اسمی را از 120 به 220 میلیارد تومان برساند.

بانک شهر(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 17 روز یکشنبه 27 اسفند درمحل بانک

سرمایه گذاری بهمن(مجمع سالانه): ساعت 9 روز شنبه 26 اسفند درمحل شرکت

لیزینگ ایران و شرق(مجمع سالانه): ساعت 10 روز شنبه 26 اسفند در هتل سیمرغ

صنایع بسته بندی ایران(مجمع سالانه): ساعت 14 روز شنبه 26 اسفند در اتاق بازرگانی ایران

ویتانا(مجمع سالانه): ساعت 10 روز یکشنبه 27 اسفند درمحل شرکت

تجهیز نیروی زنگان(مجمع سالانه): ساعت 11 روز شنبه 26 اسفند درمحل شرکت واقع در زنجان

گل گهر(مجمع فوق العاده): ساعت 8:30 روز دوشنبه 28 اسفند در هتل لاله

آما(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز یکشنبه 27 اسفند درمحل موسسه فناوری های جوشکاری شرکت

بیمه آرمان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 28 اسفند درمحل شرکت

بیمه تعاون(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز شنبه 26 اسفند در هتل ارم

سیمان کردستان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه 27 اسفند درمحل شرکت

سازه پویش(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز شنبه 26 اسفند در کیلومتر 14 تهران کرج-بلوار ایران خودرو غربی خیابان زامیاد-پلاک 20

آینده سازان بهشت پارس(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز جمعه 25 اسفند در پایانه صادراتی گل و گیاه شمال واقع در عباس آباد
 


کد مطلب: 59137

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/59137/مجمع-عادی-بطور-فوق-العاده-بانک-شهر-12-شرکت-دیگر

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com