۰
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴

پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد

با اینکه هنوز یک هفته از پیش فروش پژو 207i صندوقدار اتوماتیک از سوی ایران خودرو نگذشته است، تعدادی از مدل‌های آن با پلاک در شهر رویت شده است.
پژو 207i صندوقدار اتوماتیک از بسیاری جهات با 206 صندوق دار یکسان است و تنها می تواند از نظر ظاهری اندکی نسبت به محصول قدیمی ایران خودرو متفاوت جلوه کند.
207i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد.
از امکانات و آپشن های رفاهی پژو 207i صندوقدار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان داراي کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

قیمت این خودرو حدود 55 میلیون تومان خواهد بود که با توجه به استقبال بی‌نظیر متقاضیان از این خودرو و تکمیل ظرفیت شدن آن، احتمال دارد که در سال 97 قیمت بازار آن به 65 میلیون تومان هم برسد. لازم به ذکر است که حواله‌های این خودرو با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش میرسد.

پژو 207i صندوقدار اتوماتیک
پژو 207i صندوقدار اتوماتیک
پژو 207i صندوقدار اتوماتیک
https://akhbarbank.com/vdcd5f0k.yt0nx6a22y.html
تازه ترین اخبار