۰
مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن تبریک روز درختکاری و با اشاره به مسئولیت افراد جامعه نسبت به محیط زیست گفت: یکی از راهکارهای بهبود شرایط زیست محیطی کشور آگاه سازی و ارتقا فرهنگ توجه مردم به محیط است.
بانک ایران زمین برای حفاظت از محیط زیست سررسید چاپ نمی کند
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید در گفت و گویی که به مناسبت روز درخت کاری انجام پذیرفت، اظهار داشت: اگر نگاهی به اخبار رسانه‌ها داشته باشیم، می بینیم که حال و روز محیط زیست کشور که نقش موثری در توسعه، تولید و پیشرفت کشور دارد، خوب نیست.
 
وی افزود: در سالهای اخیر با رشد و گسترش تکنولوژی و فضای آنلاین حساسیت مردم نسبت به این موضوع افزایش یافته است.
 
مدیر عامل بانک ایران زمین، با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در آگاه سازی جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها، ضمن برجسته سازی مسائل محیط زیستی و آگاهی بخشی درباره خطراتی که متوجه محیط زیست است، با اعلام سیاست ها، در افزایش پاسخگویی تصمیم گیران به مسائل زیست محیطی موثر است.
 
پورسعید با اشاره به کمپین‌های محیط زیستی که توسط مردم در فضای شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شوند گفت: شبکه های اجتماعی به عنوان یک عامل موثر در افزایش حساسیت و انجام کار جمعی و همه گیر می‌تواند یکی از راههای افزایش مشارکت و آگهی مردم باشد.
 
وی با اشاره به روز درخت کاری گفت: با تبریک به مناسبت این روز به نظر من هرکس می‌تواند با کاشت یک نهال در مقابل منزل و یا خانه خود همراه با کودکان ضمن بزرگداشت این روز، به استقبال بهار برود.
 
پورسعید با اشاره به اینکه بانک ایران زمین در راستای حفاظت از محیط زیست نوروز چاپ سررسید نخواهد داشت، از دوستداران محیط زیست دعوت کرد در بهار سال 1397 همچون سالهای گذشته در کمپین محیط زیستی #همین_یک زمین بانک ایران زمین مشارکت کنند.
 
کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین همه ساله با آغاز بهار با هدف پاکسازی محیط زیست بصورت مسابقه عکس و نقاشی برگزار و هدایایی از طرف بانک ایران زمین به برگزیدگان اهدا می شود
https://akhbarbank.com/vdchqvnm.23nwqdftt2.html
برچسب ها: بانک ایران زمین
تازه ترین اخبار