۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵

طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت

سایت فرادید: آن گونه که موتور1 آمریکا افشا کرده تویوتا در حال طراحی و تولید مدل 2019 شاسی بلند راو4 است و بر اساس برخی اخبار و رندرهای دیجیتالی منتشره ، نسل جدید این خودرو از سبک طراحی شارپ و تیز با بدنه استخوانی و خشن مشابه آنچه در طراحی محصولات جدید لکسوس می‌بینیم‌ برخوردار خواهد بود.

کراس‌اوورها امروزه بهترین فروش ممکن را در بازار جهانی تجربه می‌کنند، فرقی هم نمی‌کند این محصولات قدیمی، جدید و یا مشهور باشند. این بخش که در سطحی بالا به لحاظ فشدگی رقبا قرار دارد، احتمالا به زودی شاهد ورود نسل کاملا جدید تویوتا راو4 باشد که در بین نمونه ژاپنی کراس اوور در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.
طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت
دیدگاه‌های مختلفی درباره شیوه طراحی تویوتا در سری جدید راو4 وجود دارد که هر کدام بنا به اطلاعاتی که دارند طرح نهایی راو4 بعدی را خشن یا محافظه‌کارانه می‌دانند. در عین حال آن گونه که موتور1 آمریکا افشا کرده تویوتا در حال طراحی و تولید مدل 2019 شاسی بلند راو4 است و بر اساس برخی اخبار و رندرهای دیجیتالی منتشره ، نسل جدید این خودرو از سبک طراحی شارپ و تیز با بدنه استخوانی و خشن مشابه آنچه در طراحی محصولات جدید لکسوس می‌بینیم‌ برخوردار خواهد بود.
طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت
البته فعلا جاسوسان صنعتی موفق نشده‌اند تصویر واضحی از خطوط بدنه تویوتا راو4 به دست آورند اما منابع آگاه از استودیو طراحی تویوتا تایید کرده‌ند که راو4 مدل 2019 یک خودروی کاملا جدید است. برخی منابع خبری هم اعلام کرده‌اند راو4 جدید طرحی نزدیک به کانسپت FT-AC دارد که یان کارتبیانو سرطراح گروه تویوتا-لکسوس ان را چندی پیش در نمایشگاه لس‌آنجلس معرفی کرد.
طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت
گفته می‌شود راو4 جدید علاوه بر فرم تازه و متفاوت با سری فعلی، از یک معماری جدید فنی هم سود می‌برد که حاصل به کارگیری پلتفرم جهانی تویوتا با نام Toyota TNGA Platform است که با توجه به مشخصات آن احتمالا راو4 را وارد عصر جدیدی به لحاظ کارکرد و سطح سواری می‌کند.
طرح جدید تویوتا راو ۴ لو رفت
این خودرو که امسال تنها در آمریکا 407 هزار دستگاه فروش داشته، در مقایسه با سال 2016 رشدی 15 درصدی را تجربه کرده ضمن اینکه فروش جهانی خود را در پایان سال 2017 به بیش از 850 هزار دستگاه رسانده است. نسل فعلی که نخستین بار در تابستان 2012 در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد از اواسط سال 2018 با یک فیس‌لیف عمیق در جلوپنجره و بخش عقب خود مواجه شده و به نظر روزهای پایانی تولید خود را می‌گذراند.
 
https://akhbarbank.com/vdcfvxdt.w6d1vagiiw.html
تازه ترین اخبار