۰
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳

قیمت ارز و سکه، یکشنبه 13 اسفند

در دومین روز معاملات بازار،قیمت دلار با نوسان یک تومانی 4 هزار و 467 تومان شد،حال آنکه نرخ سکه با 12 هزار تومان افزایش کماکان در مسیر افزایش قرار دارد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از خبرآنلاین،بازار امروز نسبت به سخنان حسن روحانی رییس جمهوری که برای شرکت در مجمع عمومی سالانه بانک مرکزی به این بانک رفته بود،واکنش چندانی نداشت.با وجودی که رییس جمهور از رییس کل بانک مرکزی خواست تا با استمرار تورم تک رقمی،ادامه رشد اقتصادی،افزایش نظارت بر بانکها و شفافیت عملکرد آنها پیگیر این دستورات باشد،اما ولی الله سیف هم گفت که آنچه بحران ارز را در ماههای اخیر رقم زده،فعالیت سفته بازان بوده است.

اظهارات رییس جمهوری و رییس کل بانک مرکزی هنوز بازتابی در بازار نداشته است؛اما انتظار می رود که بازتاب این سخنان از روزهای آینده در بازار دیده شود.

امروز به دنبال توقف افزایش قیمت ارز،شاخص بورس هم برای دومین روز پیاپی نزولی بود ولی این کاهش تنها 34 واحد درصد بود.شاخص امروز بر روی 97 هزار و 354 واحد ایستاد.

در بازار طلا،با وجود توقف قیمت اونس در بازار جهانی،مثقال در بازار تهران 646 هزار و 800 تومان معامله شد که هزار تومان افزایش قیمت نشان می دهد.

هرگرم طلای 18 عیار امروز 148 هزار و 539 هزار تومان معامله شد.


 
در بازار سکه،قیمت ها صعودی بود.هرقطعه سکه بهار آزادی طرح امامی با 12 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 585 هزارتومان رسید.سکه بهار آزادی طرح قدیم با 10 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 555 هزار تومان رسید.

نیم سکه با 6هزار تومان افزایش 781 هزار تومان شد و ربع سکه هم با 6 هزارتومان افزایش 496 هزار تومان نرح گذاری شد.


در بازار ارز امروز دلار سلیمانیه با 33 تومان افزایش قیمت 4 هزار و 774 تومان معامله شد.دلار نقدی نوسان اندکی داشت و 4 هزار و 467 تومان شد.دلار صرافی ها هم بدون تغییر 4 هزار و 450 تومان شد.

هر یورو نیز5 هزار و 490 تومان پوند انگلیس 6 هزار و 833 تومان معامله شد.


 
https://akhbarbank.com/vdcfyxdt.w6d1yagiiw.html
تازه ترین اخبار