۰
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۸

بلوک بیمه البرز معامله شد

بلوک ۱۷ درصدی بیمه البرز بعد از رقابت کوتاه دو طرفه ، توسط کنسرسیومی خریداری شد اما بلوک ۱۸ درصدی آسیا به دلیل عدم تایید صلاحیت خریداران روی زمین ماند.
به گزارش اخبار بانك، در پی عدم انجام معامله بلوک های 17 و 18 درصدی بیمه های البرز و آسیا در روزهای 16 و 17 ماه گذشته آن هم به رغم وجود دو سه مشتری ، این دو بلوک امروز مجددا" توسط سازمان خصوصی سازی آماده عرضه شدند.

براساس این گزارش، بلوک " البرز" که شامل بیش از 694 میلیون و 667 سهم بود بعد از رقابتی کوتاه از سوی کارگزاری صبا تامین برای کنسرسیومی متشکل از سه صندوق بازنشستگی، صندوق عشایر و صندوق تامین اجتماعی خریداری شد. 

مشتری دیگر این بلوک که به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه 20 درصد به شرط آن که از 1275 ریال کمتر نباشد، یکی از زیرمجموعه های وزارت بود که در نهایت به قیمت 1301 ریال فروخته شد.

با این رویداد ، قیمت سهام بیمه البرز در تابلو با رشد 3 درصدی و صف خرید به 108 تومان رسید.

در این میان ، بلوک 18 درصدی بیمه آسیا به مانند دفعه قبل و به دلیل عدم تایید صلاحیت خریداران ، روی زمین ماند و بهای سهام آن با کاهش اندکی روبرو شد.

این بلوک هم شامل بیش از 432 میلیون و 402 هزار بوده که به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه به اضافه 20 درصد به شرط آنکه از 192 تومان کمتر نباشد، آماده واگذاری شده بود.
https://akhbarbank.com/vdcfv1dt.w6dccagiiw.html
تازه ترین اخبار