۰
۱
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵

بیمه‌ کوثر در بین ۱۰۰شرکت برتر کشور

در بیستمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت بیمه‌ کوثر با ۱۳پله ارتقا نسبت‌ به سال گذشته، در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.
به گزارش اخبار بانک، بنابر اعلام بیمه‌کوثر، همایش شرکت‌های برتر کشور همزمان با بیستمین سال رتبه‌بندی (IMI۱۰۰)، برگزار و شرکت‌های برتر در پنج گروه ۱۰۰ شرکتی معرفی شدند که این شرکت در بین ۱۰۰ شرکت اول کشور قرار گرفت.

ابوالفضل آقادادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر گفت: ۵۰۰ شرکت بزرگ ایران که از آن‌ها به‌عنوان غول‌های اقتصادی کشور نام می‌برند، طی سنت هر سال،  براساس اطلاعات سال مالی گذشته و با احتساب میزان فروش (درآمد) طبقه‌بندی شده و پس از آن براساس ۳۲ شاخص دیگر شامل شاخص‌های اصلی سوداوری، بهره‌وری، نقدینگی، بدهی و بازار با هم مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر بیان‌کرد: باتوجه‌به رتبه‌بندی امسال که از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده، شرکت بیمه‌کوثر در رتبه ۹۱ شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری گام‌های موثری در راستای اصلاح ترکیب پرتفو، شفافیت مالی و تقویت توانگری با تکیه بر منابع ارزشمند انسانی برداشته شده‌است، بیان‌کرد: در سال‌جاری مبلغ کل فروش شرکت بالغ بر هزار میلیارد تومان که رشد مناسبی نسبت‌به سال گذشته دارد.

آقادادی افزود: امید است، با فعالیت‌های هوشمندانه و کسب پرتفوی اقتصادی، بسترهای لازم برای دستیابی به حاشیه سود مناسب برای سهام‌داران شرکت فراهم و سال آینده شاهد رتبه‌های بالاتر برای بیمه‌کوثر باشیم.
 
https://akhbarbank.com/vdcgyu9n.ak9774prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
چه عجب گیر ندادند که این شرکت چون وابسته به وزارت دفاع هست باید مثل سایر نهادهای اقتصادی مربوط به رزمندگان بایکوت شود
تازه ترین اخبار