۰
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

شانس حضور در جام جهانی روسیه با جشنواره بانک ملی

45 برنده خوش شانس جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» بانک ملی ایران با یک همراه به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اعزام می شوند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» از 20 بهمن ماه تا 20 فروردین ماه برگزار می شود و قرار است 45 برنده خوش شانس این جشنواره با یک همراه، تیم ملی کشورمان را در رقابت های جام جهانی روسیه  همراهی کنند.

پیام رسان بله، سامانه بام، حساب های قرض الحسنه و شبکه های اجتماعی چهار روش شرکت در این جشنواره و کسب امتیاز در آن هستند.

در روش نخست و کسب امتیاز از پیام رسان بله، افراد می توانند این اپلیکیشن را از بازار و یا اپ استور دانلود و ضمن نصب، از قسمت دعوتنامه کد معرف اختصاصی خود را دریافت و  به دوستان ارسال کنند تا با نصب بله، معرفی آن به حداقل یک نفر و انجام حداقل یک عملیات بانکی در طول زمان جشنواره، در لیست قرعه کشی جام جهانی قرار گیرند.

کسانی هم که این پیام رسان را پیش از جشنواره نصب کرده اند، برای کسب امتیاز حداقلی شرکت در «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» باید آن را به دو نفر از دوستان خود معرفی کنند و در ازای هر یک نصب این پیام رسان نیز یک امتیاز بیشتر در جشنواره دریافت خواهند کرد.

سامانه بام، دیگر روش شرکت در جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» بانک ملی ایران است و علاقه مندان به همراهی تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی 2018 می توانند با عضویت و دعوت حداقل یک نفر در جشنواره شرکت نمایند.
در عین حال افراد می توانند در بخش امتیاز جشنواره کلیک کرده و ضمن کپی کردن لینک اختصاصی خود، آن را به دوستانشان ارسال کنند تا به ازای هر نصب بام از طریق این لینک، یک امتیاز بیشتر در جشنواره بگیرند.

همچنین افراد می توانند برای کسب امتیاز و افزایش آن در جشنواره، کد ملی خود را به عنوان کد معرف در اختیار دوستان برای نصب سامانه بام قرار دهند.

 کسانی هم که قبل از این جشنواره از سامانه بام استفاده کرده اند، برای کسب شرایط شرکت در این جشنواره باید این سامانه را به دو نفر معرفی کنند.

روش دیگر شرکت در جشنواره «تیم ملی، پشتیبان تیم ملی» افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران به میزان 50 هزار تومان از 20 بهمن ماه تا 20 فروردین ماه است. برای شرکت در این جشنواره لازم است هر فرد حداقل یک امتیاز کسب کند و  هر 50 هزار تومان افزایش موجودی حساب نیز یک امتیاز محسوب می شود.

افرادی هم که تاکنون حساب قرض الحسنه بانک ملی ایران نداشته اند، می توانند با افتتاح این حساب با حداقل موجودی 50 هزار تومان در طول زمان جشنواره، ضمن شرکت در امر خیرخواهانه قرض الحسنه، در این جشنواره نیز حضور یابند و شانس خود را امتحان کنند.

اما همراهی با بانک ملی ایران در شبکه های اجتماعی و دنبال کردن کانال تلگرام، کانال بله و صفحه اینستاگرام بانک روش دیگر شرکت در جشنواره برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه است که شرایط آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcjoaei.uqeo8zsffu.html
تازه ترین اخبار