۰
۴
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶

سیف: بازار به تعادل رسید

رییس کل بانک مرکزی، با تاکید بر مقابله با فعالیت افراد ناشناس که در فضایی مبهم، فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند، گفت: در چند روز اخیر، بازار ارز وضعیت نسبتا متعادلی داشت.
سیف: بازار به تعادل رسید
به گزارش اخبار بانک به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی؛ ولی‌الله سیف درباره وضعیت بازار ارز اظهار داشت: در چند روز اخیر وضعیت نسبتا متعادلی را در رابطه با بازار ارز داشتیم و به نظر می‌رسد با این تعادل، شرایط مناسب و متعادلی ایجاد شده است.

وی افزود: فعالیت‌ها و اقدامات سوداگرانه در بازار نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود که توسط تعدادی از افراد که مجاز به عملیات خرید فروش ارز نبودند، انجام می‌شد.

سیف با بیان اینکه ضوابط و آیین نامه‌هایی برای خرید و فروش ارز وجود دارد و صرافی‌های مجاز تعیین شده‌اند، گفت: در همه کشورها نیز این حساسیت وجود دارد و برای جلوگیری از هرگونه اقداماتی که منجر به پولشویی وعملیات مبهم مالی می‌شود با افراد ناشناسی که در فضایی مبهم فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند مقابله می‌شود.

رییس کل بانک مرکزی یادآور شد: بعد از بررسی‌هایی زیاد با انسجامی که در دستگاه‌های مختلف ایجاد شد، نیروی انتظامی عملیات انجام داد و از فعالیت این افراد ممانعت کرد چراکه استمرار این فعالیت‌ها منجر به اخلال در بازارمی‌شد.

سیف تاکید کرد: ثبات بازار ارز در روزهای آینده بیشتر بروز پیدا می‌کند و می‌تواند زمینه ایجاد آرامش را در اقتصاد فراهم کند.

وی در مورد پیش بینی برای قیمت دلار گفت: در این رابطه پیش‌بینی نمی‌کنیم، وضعیت تعادلی بازار قیمت رانشان خواهد داد و جهت‌گیری ما بر این خواهد بود که این تعادل زودتر ایجاد شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcefp8n.jh8voi9bbj.html
برچسب ها: بازار ارز
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
دلار از چه مبلغی به چه مبلغ رسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Netherlands
اقایه سیف اکر دولار پاینتر بیاید وثابت بماند ما متشکر میشویم (حدود۳۰۰۰ تومان )با شه خوب است چون همه میتوانیم کار بکنیم. وبهره بالا بماند تا مردم دکه نروند طرفه ارز ( دولار)......متشكرم.
جانبازی
Iran, Islamic Republic of
زمانی تعادل برقرار خواهد شدکه اعتمادبه زیر کشیده شده به متن جامعه برگرده ترس از حمله به بازارارز نیازخودرا ازبانک تامین کند دیگرصبح پانشیم شاهد غیرمجاز شمردن موسسه ای که ۱۷سال بعنوان تعاونی برتر تشویق وذخیره قانونی راپرداخت همجوار بانکمرکزی و موازی بااهداف غافل از عدم انجام وظیفه اولش (ناظر)و بجای تنبیه خودنزدیک بیست ملیون مردم را برای دریافت حقشان پیش احادجامعه بی ابرو بدبخت وچه مصیبت ها که قابل گفتن نیست از تنها گذاشتن ان مادری که فرزند سرطانیش راروی تخت بیمارستان تاچک برگشتی دعوای خانوادگی طلاق زوجهاو۰۰۰۰۰۰به بار اورید بیایید بکوشیم اصل اول ثبات اقتصادی که اعتماد است برگردانیم دیگر شاهد کلمات نسبتا،فعلا،تااینده ای نزدیک نباشیم
United States
دلار 3500 تومنی رو کرده 4700 تومن (کاهش شدید ارزش پول ملی یعنی بدبخت شدن حقوق بگیران یعنی نابودی همه به جز رانت خوارها ) طلبکار هم شده !
تازه ترین اخبار