۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸

اعلام زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۴ شرکت

مجمع سالانه و فوق العاده ۴ شرکت بورسی و فرابورسی داروسازی عبیدی،سیمان مازندران،ساینا،کیسون و لغو مجمع دو شرکت سیمان کرمان و تولید سموم علف کش اعلام شد.
اعلام زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۴ شرکت
به گزارش اخبار بانک، شرکت بورسی و فرابورسی داروسازی عبیدی،سیمان مازندران و ساینا در پی اتمام دوره مالی منتهی به آذر سال جاری،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین دو شرکت فرابورسی و بورسی کیسون و سیمان مازندران( علاوه بر مجمع سالانه) جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می روند.

در این میان،مجمع سالانه سیمان کرمان در 2 اسفند و مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت تولید سموم علف کش در 5 اسفند لغو و تصمیم گیری درخصوص دستور جلسات به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

شرکت دارویی کیسون مجوز افزایش سرمایه 31 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه 384 میلیارد تومانی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به 504 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "کیسون" که معادل 25 درصد ان از محل مطالبات و آورده نقدی و 6 درصد ان از محل سود انباشته تامین می شود،با هدف تکمیل پروژه الاخوه و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سیمان مازندران 82.2 میلیارد تومانی نیز درحالی زمان مجمع فوق العاده را اعلام کرده که سازمان بورس تاکنون موافقت خود را با پیشنهاد افزایش سرمایه 100درصدی که در 9 دی سال جاری عنوان شده،اعلام نکرده است."سمازن" درصدد است سرمایه فعلی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 164.4 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی جهت اصلاح ساختار مالی و تقویت بنیه مالی شرکت اعمال می شود.

داروسازی عبیدی(مجمع سالانه): ساعت 14:30 روز یکشنبه 13 اسفند در هتل اسپیناس پالاس

سیمان مازندران(دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 10 و 11 روز شنبه 12 اسفند در هتل بزرگ ارم

ساینا(مجمع سالانه): ساعت 14 روز دوشنبه 7 اسفند در پژوهشگاه صنعت نفت

کیسون(مجمع فوق العاده): ساعت 17 روز چهارشنبه 9 اسفند در موسسه منظومه خرد واقع در ولنجک
 
https://akhbarbank.com/vdcbw0bs.rhbwspiuur.html
برچسب ها: مجمع عمومی بورس
تازه ترین اخبار