۰
بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مشابه سال گذشته، از محل صرفه جویی در بودجه تبلیغات محیطی و سایر هزینه های تبلیغاتی نسبت به تهیه 24 دستگاه آمبولانس دیگر جهت اهدا به مناطق محروم کشور اقدام می کند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در سال 95 به منظور کمک به بهبود وضعیت خدمات بهداشتی مناطق کم برخوردار کشور، از محل عدم چاپ تقویم و سررسید و حذف تبلیغات محیطی، تعداد 25 دستگاه آمبولانس خریداری و به مناطق کمتر توسعه یافته کشور اهدا نمود که در سال جاری نیز در نظر است با تخصیص مبالغ مربوط به هزینه های تبلیغاتی نسبت به تهیه 24 دستگاه آمبولانس و اهدا به مناطق کم برخوردار اقدام کند.

شایان ذکر است قبلا نیز دو دستگاه آمبولانس به شهرستان های قلعه گنج و راز و جرگلان از سوی بانک سینا اهدا گردید که با احتساب موارد مذکور تعداد آمبولانس های اهدایی این بانک به مناطق کمتر توسعه یافته به 51 دستگاه افزایش یافت.

گفتنی است بانک سینا در همین راستا و به منظور کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی، از طریق امضای قرارداد همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی با محوریت بنیاد مستضفعان انقلاب اسلامی، نسبت به اعطای تسهیلات با سود پایین به طرح های اشتغالزا در مناطق روستایی کشور اقدام نموده که تاکنون قریب به  3000 میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت شده که بخش مهمی از طرح ها به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذکر است بانک سینا هزینه چاپ تقویم و سررسید سال جاری خود را نیز به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص داد که همگی موارد مذکور در راستای عمل به تعهدات و  مسئولیت های اجتماعی بانک سینا صورت گرفته است.
https://akhbarbank.com/vdch6-nm.23n6zdftt2.html
تازه ترین اخبار