۰
۳
رقابت و تبلیغات بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای جذب سپرده ها با نرخ ۲۰ درصد آغاز شده است.
تبلیغات بانک ها برای جذب سپرده های۲۰ درصدی آغاز شد
 به گزارش خبرنگار اخبار بانک، پس از اعلام تصمیمات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز که مهمترین آن افزایش نرخ سود سپرده از ۱۵ به ۲۰ درصد در قالب گواهی سپرده مدت دار بوده است، رقابت بانک ها و موسسات اعتباری برای جذب سپرده ها آغاز شده است.

 از صبح روز پنجشنبه گذشته که خبر تصمیمات بانک مرکزی بر روی خروجی سایت ها آمده است تبلیغات بانک ها و موسسات در سایت‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری دیده می‌شود.

 بسیاری از بانک ها در کانالهای تلگرامی خود از پوستر تبلیغاتی جذب سپرده های ۲۰ درصدی رونمایی کرده و تلاش می کنند حداکثر استفاده را از فرصت دو هفته ای بانک مرکزی برای جذب این نوع سپرده بهره ببرند.

 در این بین برخی بانک ها و موسسات اعتباری نیز هنوز هیچگونه فعالیتی را برای تبلیغات و تشویق شهروندان برای سپرده‌گذاری در بانک خود آغاز نکرده اند.

 بانک های فعال در زمینه تبلیغات که از روز پنجشنبه  شروع به فعالیت کرده اند عبارتند از بانک‌های ملی، آینده، تجارت، سامان، سینا، ایران زمین، موسسه ملل و چند بانک دیگر بوده است.

البته تاکنون تبلیغاتی از بانک های دیگر چون صادرات، قوامین، کشاورزی، پارسیان، رفاه و اقتصاد نوین دیده نشده است.

به نظر می‌رسد این بانکها نیز در طی یکی دو روز آینده برای جذب این نوع سپرده جذاب دست به کار شده و تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کنند.
https://akhbarbank.com/vdcb9sbs.rhbwspiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Netherlands
این فکر خوبی است ببینید الان انقدر ارز ارزان میشه . توکل بخدا کنید درست میشه .ورزانی دو باره برمیکردد.
Iran, Islamic Republic of
این اقای سیف همان کسی بود که می گفت اگر جایی حتی چند در صد بیش از نرخ 15 درصد سود بدهد بدانید که مشکل دارد و ما در اقتصاد فعلی کشورمان هیچ فعالیتی که سود اوری بیش از پانزده درصد داشته باشد نداریم .
Iran, Islamic Republic of
چه تضمینی است که در سررسید ، بانک مرکزی بهانه ای پیداکرده بگوید نرخ سپرده باید ۱۵% اعمال شود! همانند رفتار با موسسات افضل و کاسپین. حالا شما بگو قرار داد داریم و...
تازه ترین اخبار