۰
مختصات و ۱۰ برنامه آتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش که در بازار دوم معاملات فرابورس پذیرش و آماده عرضه اولیه 10 درصدی شده، اعلام شد.
به گزارش اخبار بانک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد "تاپکیش" بعنوان نود چهارمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور  طی هفته گذشته پذیرش و درج نماد شد.

این شرکت در سال 87 در کیش توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان،شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین و صرافی پارسیان با سرمایه اولیه یک میلیون تومان به ثبت رسید و طی 3 مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر به 40 میلیون تومان رسیده است.سهامدارعمده متعهد شده 10 درصد سهام را در عرضه اولیه و 10 دیگر را ظرف 6 ماه بعد از عرضه،واگذار کند.

80 درصد سهام این شرکت 40 میلیارد تومانی که در حال حاضر دارای 188 نیروی انسانی است، به داده پردازی بانک پارسیان و 19.9 درصد سهم به تجارت الکترونیک پارسیان اختصاص دارد.

با توجه به اینکه 90 درصد تراکنش ها در بانک پارسیان بصورت الکترونیک انجام می شود،"تاپکیش" توانسته در عرصه تامین تجهیزات بانکداری الکترونیکی، لوازم جانبی و ارائه خدمات پشتیبانی و سخت افزاری مورد نیاز گروه بانک پارسیان،قابلیت سرویس دهی به بانک های متعدد از جمله سامان،پست بانک،پاسارگاد و اقتصاد نوین را داشته باشد.همچنین در حال حاضر از عوامل اصلی فروش و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان فروشگاهی شرکت های بیتل و دمکو و ارائه دهنده کاغذهای حرارتی جامبو شرکت هانسول کره جنوبی نیز است.

این شرکت در اول آبان سال 90 با تغییر موضوع فعالیت ها و درصد و ترکیب سهامداران،جزء مجموعه گروه تجارت الکترونیک پارسیان شد و در 2 اسفند سال 95،سهام آن به شرکت داده پردازی بانک پارسیان انتقال یافت.

فعالیت های تولیدی،پشتیبانی و بازرگانی
فعالیت ها و خدمات تولیدی قابل ارائه به مشتریان شامل خط تولید چاپ و برش رول کاغذ حرارتی دستگاه پوز و ATM،خط مونتاژ و تعمیر دستگاه پوز،خط تولید آداپتور 8 و 12 ولت و خط تولید کارت های مغناطیسی بانکی است. فعالیت های خدمات پشتیبانی نیز شامل ارائه خدمات پشتیبانی و ATM،ارائه خدمات پشتیبانی و سرویس دستگاه پوز وخدمات پرستاری،پول گذاری و پشتیبانی دستگاه ATM منصوبه در جزیره کیش است.فعالیت های بازرگانی هم تامین و تحویل انواع دستگاه پوز شرکت بایتل و دمکو،تامین و تحویل تجهیزات شبکه،تامین و تحویل قطعات یدکی دستگاه های پوز و ATM، واردات و فروش کاغذ جامبو حرارتی هانسول کره جنوبی،تامین و تحویل کارت مغناطیسی بانکی،تامین صندوق فروشگاهی و تامین تجهیزات ذخیره سازی و کامپیوتری است.

مشتریان شرکت
بانک های پارسیان،سامان،پست بانک،آینده،مسکن و کارآفرین،شرکت های دولتی ایرانسل،تالیا و رایتل،همچنین شرکت های خصوصی کاغذ گستران رول،تجارت الکترونیک پارسیان،فن آوا کارت،پرداخت الکترونیک سامان کیش،داده پردازی ایران و تجارت الکترونیک ارتباط فردا جزء مشتریان شرکت هستند.

اهداف شرکت در سال 96
تامین دستگاه های کارتخوان وکارتخوان موبایلی و پایانه شعب از شرکت بیتل و نصب در پایانه های سراسر کشور
نصب و ارائه دستگاه های کارتخوان فروشگاه،پین پد،خودپرداز،کارتخوان موبایلی،صندوق فروشگاهی و سایر تجهیزات بانکداری الکترونیکی و کامپیوتری در فروشگاه ها و مراکز خدمات
تامین صندوق های فروشگاهی از طریق شرکت sam4s کره جنوبی برای شرکت و سایر متقاضیان بانکی و فروشگاه ها
ارائه نسخه نمونه دستگاه های خودپرداز غیرنقدی به بانک پارسیان با قابلیت های مانده حساب از کارت و حساب های متصل،صورتحساب از کارت و حساب های متصل،انتقال وجه کارت به کارت،پرداخت کلیه قبوض سازمان ها،تغییر رمز اول و دوم کارت،مسدود کردن کارت و قابلیت ارائه خدمات احراز هویت از طریق اثر انگشت و امکان ارائه خدمات از طریق کارتخوان های بدون تماس.
ارائه دو دستگاه VTM و CRS ساخت شرکت کینگتلر چین به بانک پارسیان و بررسی سازگاری نرم افزاری این دو محصول در شرکت کاسپین و گرفتن مجوز اتصال به سوییچ بانکی لوتوس برای این دو محصول.

10 برنامه آتی شرکت:
تجهیز کلیه دستگاه ها به سیستم NFC و ثبت اثر انگشت و بارکد خوان
توسعه شعب مجازی و تهیه دستگاه های VTM و کیوسک
توسعه دستگاه های MPOS
پوشش کامل کلیه دستگاه های خودپرداز بانک پارسیان اعم از پرستاری،پول گذاری،و پشتیبانی سخت افزاری دستگاه ها
ارائه انواع خدمات بر روی دستگاه های خودپرداز دیگر بانک ها و ارائه خدمات نصب خودپرداز مشارکتی با اشخاص
ارائه انواع خدمات دستگاه های صندوق فروشگاهی
ارائه انواع خدمات دستگاه های ترازوی دیجیتال
ارائه انواع خدمات میزهای هوشمند و کیوسک های نوین
باتوجه به دراختیار داشتن مجهز ترین خط تعمیر پوز ایران،شرکت قصد دارد ضمن بومی سازی دستگاه ها ظرفیت خط تعمیر از 900 به 1400 دستگاه در روز برساند که جهت تحقق این امر قصد توسعه بازار و کسب سهم بیشتری از دستگاه های کارتخوان سایر بانکها در دستور کار قرار دارد.
شرکت در حال حاضر دارای دو خط تولید رول کاغذ است که با توجه به طرح های جدید بازاریابی و تحقق ان در جهت توسعه بازار راه اندازی خط تولید سوم را در دستور کار دارد.

ویژگی ممتاز نسبت به رقبا
تنها شرکت مجهز به خط تعمیر دستگاه های کارتخوان در برندهای مختلف در ایران
دارای مجوز انحصاری فروش و پشتیبانی محصولات بیتل کره جنوبی
نماینده رسمی فروش کاغذ هانسول کره جنوبی

صورت سود و زیان


صورت سود وزیان بودجه سال 97 به تفکیک دوره های 3 ماهه:
 

 
https://akhbarbank.com/vdcfvjdt.w6dcmagiiw.html
تازه ترین اخبار