۰
رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در آستانه 22 بهمن، سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تبریک این ایام خجسته به هموطنان عزیز بر اهتمام کارکنان این بانک برای تداوم ارائه خدمات بهینه به مشتریان و جلب رضایت ذینفعان بانک تاکید کرد.
دولت آبادی : اعتماد مشتریان سرمایه شاخص بانک تجارت
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، دولت آبادی با اشاره به گذشت قریب 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: بانک تجارت طی سالیان گذشته و علیرغم مشکلات و محدودیت های موجود بویژه در دوران  8 سال دفاع مقدس و تحریم کشور عزیزمان ایران از سوی کشورهای غربی همواره به عنوان خدمتگزار در پیشبرد اهداف نظام فعالیت نموده و در اجرای تعداد زیادی از مهمترین طرحها و پروژه های عمرانی کشور مشارکت داشته است.

مدیر عامل بانک تجارت افزود: حضور موثر بانک تجارت در عرصه اقتصادی کشور را ثمره اعتماد و حمایت مشتریان ، سهامداران و سایر ذینفعان عزیز بانک می دانیم که شرایط خدمتگزاری را برایمان فراهم آورده اند.

دولت آبادی در ادامه و با توجه به شرایط نظام مالی کشور پایبندی بانک تجارت به سیاستهای ابلاغی بانک مرکزی در خصوص یکسان سازی نرخ سود سپرده ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک تجارت از شهریور ماه سالجاری کلیه سپرده های مشتریان خود را با نرخ سودهای جدید ابلاغی بانک مرکزی افتتاح نموده و علیرغم کاهش سود سپرده ها ، مانده سپرده های بانک تجارت طی سالجاری در مقایسه با پایان سال 95 رشد 11 درصدی را نشان می دهد که این مهم همچنان بیانگر اعتماد مشتریان و هموطنان به نظام بانکی بویژه بانک تجارت است .  

مدیر عامل بانک تجارت همسویی با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی را یکی از رویکردهای اصلی این بانک بر شمرد و گفت: آنچه در شرایط کنونی از اولویت برخوردار است ایجاد شرایط اقتصادی فراگیر و پایدار در کشور است. بانک تجارت در این زمینه اقدامات موثری را طی سالجاری به انجام رسانده که از آن جمله می توان به اعطای 892 فقره تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط،پرداخت 28500 فقره تسهیلات به هموطنان برای خرید کالاهای بادوام ایرانی و صدها فقره تسهیلات پرداختی جهت توسعه مشاغل خانگی اشاره کرد.
دولت آبادی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بانک تجارت همچنان به وظایف خود در عمل به مسولیتهای اجتماعی با رویکرد حفاظت از محیط زیست پایبند بوده و این رویکرد را همچنان با مشارکت در کمیپن ها و پویش های مردمی نظیر سه شنبه های بدون خودرو مد نظر خواهد داشت.

وی گفت: کمک به هموطنان زلزله زده ، احداث و هوشمند سازی مدارس و ساخت خانه های بهداشت در مناطق محروم ، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد دیه ، تداوم اعطای تسهیلات قرض الحسنه و تهیه جهیزیه به زوجهای جوان برای ترویج سنت حسنه ازدواج از دیگر اقداماتی است که بانک تجارت در حوزه عمل به مسئولیتهای اجتماعی به آن اهتمام ویژه دارد. 

مدیر عامل بانک تجارت در خاتمه از هموطنان عزیز برای شرکت در آیین راهپیمایی 22 بهمن برای تجدید میثاق دوباره با آرمانهای انقلاب دعوت کرد و افزود: مدیران و کارکنان بانک تجارت نیز همچون گذشته با حضور در این مراسم اقتدار ایران را  دوباره به جهانیان ثابت خواهند کرد.
https://akhbarbank.com/vdcjvxei.uqeo8zsffu.html
تازه ترین اخبار