۰
۱
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳

توسعه همکاری های بانک تجارت با شرکت ملی نفتکش

مدیرعامل بانک تجارت در راستای گسترش همکاری‌های این بانک با وزارت نفت، با «سیروس کیان ارثی»، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت‌آبادی در این دیدار با اشاره به حادثه غم‌بار کشتی نفت‌کش سانچی، این رویداد تلخ را به خانواده‌های شهدای این حادثه و مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران تسلیت گفت. وی در ادامه  به ظرفیت‌های گسترده بانک تجارت در قالب قراردادهای فاینانس و تامین مالی نیازهای گوناگون صنعت حمل و نقل دریایی کشور اشاره و بر آمادگی این بانک برای ایجاد تنوع در خدمات و گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به انجام سلسله نشست‌های تخصصی بانک تجارت با وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در راستای طراحی یک مدل جدید تامین مالی با روش‌های نوین اشاره داشت و یادآور شد: با اجرای این مدل، تامین مالی پروژه‌های وزارت نفت با همکاری بانک تجارت، یک سندیکای بین بانکی و مشارکت عامه مردم انجام خواهد شد و این مدل نوین می‌تواند در زمینه همکاری با شرکت ملی نفتکش ایران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان گوشه‌ای از سوابق دیرین همکاری این بانک و بخش نفت و انرژی کشور اظهار کرد: بخش بین‌الملل این بانک به ویژه در زمینه فاینانس‌های خارجی برای نوسازی ناوگان کشتی‌های ترابری فرآورده‌های نفتی ظرفیت بالایی دارد و همچنین کارشناسان بانک تجارت می‌توانند با ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه بانکداری بین‌الملل و ارائه راه‌کارهای نقل و انتقال ارز از طریق سیستم بانکی خدمت‌رسانی نمایند.
 
https://akhbarbank.com/vdccpsqp.2bq408laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل محترم بانک تجارت به جهت اینکه خانواده های این عزیزان کمبود و یا مشکل مالی نداشته باشند به انها وام قرض الحسنه با اقساط طولانی بدهید
تازه ترین اخبار