۰
۸۵
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت که تکلیف سپرده های 100 تا 200 میلیون تومانی موسسات مالی تا پایان بهمن مشخص می شود.
تعیین تکلیف سپرده گذاران 100 تا 200 میلیون موسسات مالی
به گزارش اخبار بانک به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به برگزاری نشست روز چهارشنبه نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، اظهار داشت: بحثی که در این جلسه داشتیم این بود که تا آخر بهمن ها تصمیم هایی که برای سپرده های 100 میلیون تا 200 میلیون تومانی گرفت شده است، تعیین تکلیف شود.

تشکیل گروهی برای ارتباط با مردم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه موسسات مالی که به مشکل برخورده اند تکلیف سپرده گذاران 100 میلیون را پرداخت کنند، ادامه داد: تا پایان بهمن ماه نباید دغدغه ای در خصوص سپرده های 100 تا 200 میلیون تومان داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تصمیم دیگر نمایندگان سران سه قوه بیان داشت: همچنین برای اینکه در جریان دغدغه ها و صحبت های سپرده گذاران قرار بگیریم، تیمی برای ارتباط و پاسخگویی به مردم برای موسسات مختلف در محل هایی ایجاد می شود.

برگزاری جلسات با حضور نمایندگان سپرده گذاران و رسانه ها

وی ادامه ادامه : این تیم ها به مشکلات سپرده گذاران گوش می دهند اگر می توانستند دغدغه ها را حل کنند اگر در توان و اختیار آنها نباشد، موضوع را به رده بالاتر ارجاع می دهند. همچنین این گروه باید نمایندگان از سپرده گذاران مختلف را برای ارتباط با نمایندگان سراه سه قوه شناسایی و انتخاب کنند تا بتوانیم با آنها به صورت مستقیم نیز ارتباط داشته باشیم و جلساتی با حضور نمایندگان سپرده گذاران برگزار کنیم.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در جلسات با حضور نمایندگان سپرده گذاران، رسانه ها نیز حضور خواهند داشت تا هر کسی هر حرفی دارد بزند و مشخص شود مطلب را چه قوه ای، دولت، مجلس یا قوه قضاییه آن را پیگیری کند.

تشکیل گروه تسویه و شناسایی اموال موسسات مالی

پزشکیان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تصمیم گیری دیگر این نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری موسسات مالی، اظهارداشت: همچنین مقرر شد برای تسویه یک و دو درصدی سپرده های بالای 200 میلیون تومان گروه تسویه ای به سرعت شکل بگیرد، این گروه تسویه، علاوه بر گروهی است که صاحبان موسسات مالی تشکیل داده اند و امورات را کش داده اند، است.

وی توضیح داد: این گروه با حضور نمایندگان، بانک ها، قوه قضاییه و نماینده سپرده گذاران تشکیل می شود تا اموال موسسات مالی شناسایی شود، توسط قوه قضایی برگردانده و به قیمت واقعی به فروش برسد، تاکید داریم که نباید اموال در حراجی فروخته شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تا پایان بهمن ماه تکلیف سپرده های زیر 200 میلیون تومان تعیین شود، اظهار داشت: در گام نخست اصل سپرده به مردم برگردانده می شود و پس از شناسایی اموال در صورتی که پولی باقی بماند سود سپرده ها نیز پرداخت می شود اما این کار نیاز به همکاری سپرده گذاران، قوه قضایی، دولت، مجلس و وزارت اطلاعات دارد.
https://akhbarbank.com/vdcf11dt.w6devagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
محسن
Iran, Islamic Republic of
راجع به سپرده گزاران ثامن هم اطلاع رسانی کنید. این موسسه هم از خرداد 1396 توانایی پرداخت سپرده های مشتریان را ندارد اما بانک مرکزی اعلام کرده است که مشکلی ندارد. اگر مشکل ندارد پول مردم را بدهد چون مشتریانش خیلی مشکل دارند!
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینا با این چیزا حرف به گوششون نمیرسه ما ثامنی ها
MY
Iran, Islamic Republic of
سپرده گزارن کاسپین از برج 7 سال 1395 تا کنون در گیر سوء مدیریت شده اند و متاسفانه موسسه ثامن در انتهای صف مشکلات است .
تازه امروز آقای پزشکیان بذل عنایت کرده اند و گفته اند که سودها هم پرداخت خواهد شد . آنهم مشروط به الباقی مانده مال موسسات
واقعا خنده دار است بانکها اداره دارایی و اداره بیمه و خود دادگستری و ادارات محترم برق و آب و گاز و دیگر ارگانها اگر چند روز در پرداخت قبوض و یا اقساط و دیگر پرداختیها قصور گردد تا دینار آخر بدهی بعلاوه جریمه آنرا از ارباب رجوع میگیرند ولی حالیه مشاهده میگردد که مردم برای گرفتن پول خودشان هم باید سر خم کرده و هر شرطی را بپذیرند و هیچکس حتی زحمت عذرخواهی را هم نه خود نمیدهد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
شش ماه هر روز ایشان و همه دولتی ها میگن ۹۸درصد تایین تکلیف و زیر دویست پرداخت شده،،چند روز پیش او گفت که تا اخر بهمن همه سپرده گذارا تسویه خواهند شد،تاکید کرد دو درصد باقی مانده،،هنوز مردم در لذت ان حرفها بودن،که بانک مرکزی فورا فراخان زیر دویست فرشتگان را صادر کرد
آرمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
این کاری بود که باید همون خرداد ماه انجام می دادید.
و با نمایندگان سپرده گذاران مناظره می گذاشتید و سریع اموال رو میفروختید به قیمت واقعی و به نسبت بین همه تقسیم می کردید. حتی اضافه هم می آمد.
حالا هم زیاد طول کشیده چون هم املاک و اموال کامل مشخصه و هم قیمت ملک هایا آرمان هم که حسابی رفته بالا.ما هم حسابی ضرر کردیمه.پس چرا تا 200!!؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب نایب رییس محترم
امیدواریم که پرداخت سود متعارف مانند پرداخت اصل پول سپرده گزاران دارای اینهمه حاشیه و اینهمه مدت وقت کشی نباشد این سود حق مسلم سپرده گذاران است و باید هر چه سریعتر پرداخت گردد .
مردم دیگر به سخنان مدیران اعتماد ندارند .
Iran, Islamic Republic of
تا چند روز پیش گفتید تا آخر بهمن با همه تسویه میکنیم؟؟
نويد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقا يكي أين معادله روحل كنه!
زمستان94مبلغ83ميليون سپرده گذاشتم
تابستان امسال52/5گرفتم
ميگن منحله بوده نبايدسپرده مي گذاشتي
درهمين مدت براي همين مبلغ30ميليون سوء به بانك ملي كد195دادم!!!!
حالا لااقل بفرمائيدازكي شكايت كنم بابت فعاليت صنفي ي
رضا
Iran, Islamic Republic of
ارزش فعلی پول ما کم وارزش ذاراییهای موسسات بیشتر شد وحالا اصل پول ما راهم ندادند..البرز ایرانیان
احمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب آقای پزشکیان
بانک مرکزی میبایست مفسدای دانه درشت را ازطرف ادارات نظارتی خود شناسائی مینمود نه سپرده گذارکه اعتماد به تابلوی سردرب نموده اند بپذیریدکه پرشتاب حرکت کردند موسسه پولی باقدمت بیست ساله با شصد شعبه ومیلیونهاسپرده گذار درسراسرکشور (ثامن)راکه یک شبه نمیتوان باضوابط شماهماهنگ کرد اگرصبروشکیبائی وبرنامه ریزی مدونی بمنظوربررسی موسساتی که قریب بیکسوم منابع پولی کشوردرآن اندوخته شده بودانجام میپذیرفت باوربغرمائیدبانابسامانی وخشم سپرده گذاران مواجه نمبشدیدحال بازهم دیرنشده باتخصیص منابع این آتش زیرخاکستر رانگذارید دوباره ملتهب شودسپرده گذاران ثامن که از اقشار کارکر کشاورز وکم درامددرسراسرکشور میباشندقریب به هشت ماه میباشد دسترسی به منابع اندک خود را ندارند وافعا"درمانده و وامانده اند انها فکر نمیکردند این تابلوهای رنگارنگ بیست ساله هم میتواند پوشالی باشد
Iran, Islamic Republic of
مردم بینوا نیز در سالهای 94 و 95 به قول نظارت و حفاطت و صیانت بانک مرکزی در موسسه مجاز کاسپین سپرده گذاشتند و تمامی ترازهای تعاونیهای منحل شده و ادغام شده که بانک مرکزی تائید نموده بود نیزنشان ازمثبت بودن ترازها را داشت . حالا به یک باره اعلام میشود که نیمی از سپرده ها نیست و مردم باید این حرفها را قبول بکنند. بعد حدود سی درصد سپرده های مردم در موسسه کاسپین از محل منابع موسسه و سپرده های کلان پرداخت میشود و یک عدد 98 درصد هم که قابل اثبات یا رد نیست اعلام میشود . حالا برای باز پرداخت هفتاد در صد باقیمانده سپرده ها به مردم بدبخت انها را موکول به امر محال می کنند . یعنی تابحال در عرض چند سال فقط معادل سی در صد املاک و منابع پیدا شده است و حالا باید برای پرداخت هفتاد در صد باقیمانده سپرده ها املاکی را در لایتناهی هستی پیدا نمود تا با مردم تسویه نمود و در این میان تسهیلات 4500 میلیاردی 1400 میلیارد تومان اعلام می شود و املاک چند هزار میلیاردی حدود هزار میلیارد بر اورد می شود
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
دوباره حرفشون تغییر دادند.همه شما متوجه شدید که گفتن تمام سپرده گذاران تا آخر بهمن تسویه میشین.قدیما دنبال کسب اعتبار بودن.الان بذر بی اعتمادی کاشته شد.قبلا شکایت میبردید پیش دولت .الان شکایت از موسسه هم قبول نمیشه
Iran, Islamic Republic of
آخه بابا ملت چه گناهی کردند یه عده تخلف کردند یا نکردند از جیب ملت تاواتشو باید داد.
کریم
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی دولت 11 در دی ماه سال 92 تعاونی فرشتگان را در موسسه آرمان ایرانیان ادغام می کند و سپس موسسه آرمان ایرانیان را در اسفند ماه سال 94 در موسسه جدیدی بنام کاسپین که سپرده قانونی آن بوسیله آرمان ایرانیان پرداخت شده و با یک شماره ثبت در اداره ثبت شرکت ها ثبت شده اند ادغام می کند جالب اینجاست اکنون منابع مردم را از طریق حساب های بانکی شتاب به جاهای دیگر انتقال داده اند نبش قبر می کنند و می گویند فرشتگان حال آنکه کسی که سال 94 سپرده کرده فقط آرمان ایرانیان را می شناخت و کسی که سال 95 سپرده کرده کاسپین را می شناخت اما می گوید مردم توهم زدند و کلا اسمی از ادغام هایی که با مجوز خود بانک مرکزی صورت گرفته نمی برد و فقط می گوید فرشتگان تا بتواند با هر حربه ای بگوید دولت قبل ، در واقع موسسه آرمان ایرانیان و کاسپین در دولت 11 شکل گرفته اندو میلیون ها نفر از هستی ساقط و نمونه ی جدیدی از حقوق شهروندی با چاشنی تدبیر و ریا به جهانیان عرضه شد.
مالباخته ارمان وحدت
Iran, Islamic Republic of
حرف جدید بزنید این که مال چهار ماه پیشه
حاجی
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا با گذشت 9 ماه اسمی از موسسه ثامن نیست پول مارا نمیدهند مسولین فکری کنند بیچاره شدیم ا
حاجی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
سلام بالاخر بعد از 9ماه خبری از موسسه ثامن نشد هفته ای دویست هزار تومان میدهند عمری جمع کردیم دادیم خدمت ایشان حتما عمری هم ایشان میخواهند پس بدهند بدادمان برسید
Iran, Islamic Republic of
چی شد پایان اسفند ماه هم رسید؟
Iran, Islamic Republic of
جناب پزشکیان هیج خبری از پس دادن پول مردم نیست کلی سند و مدرک گرفتن از پرنینت بانکی تا غیره همه رو فرستادن پی نخود سیا جناب عالی که نماینده مردمی پیگیر باش تا مردم به پولشان برسند واز وازه مال باخته استفاده نکنید
بدرتوس
Austria
اگر مسولیین میدانند که چهار سال پول مارا بدرتوس بلوکه کرده، بدون سود! که واویلا.....، اگر نمیدانند که وای بر همه مردم......، به کجا بگیم این حق الناس را؟
Iran, Islamic Republic of
100 درصد عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران درکشور عمل و اجرا نشدن قانون و عدالت باید قانون و عدالت اصلاح شود.
چون به خاطر که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند.
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران تاکنون هیچ ارتباط و ربطی به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا، مذاکره، توافق هسته ای و برجام ندارد و تاکنون نداشته است.
دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند و باید پاسخگو و جوابگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
پرداخت 21 میلیون تومان وام به هر خانوار 3 نفره با کارت اعتباری سهام
رئیس جمهور اعلام کرد، یک خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت 500 هزار تومانی، میتواند تا 21 میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.
درپاسخ به رئیس جمهور
و این در حالی است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ میلیون تومان به بعضی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است و خودداری می کند چرا؟ هر روز هم از طریق رسانه ها اعتراض و شکایت می کنیم
Iran, Islamic Republic of
بعد از گذشته 7 سال و 11 ماه وعده های دولت به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟ شرم آور است!
بعد از گذشته 7 سال و 11 ماه وعده های دولت به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟ تاسف باراست!
Iran, Islamic Republic of
چرا حق و حقوق مظلومان 100 درصد و فقط در کشورهای اسلامی پایمال شود.
Iran, Islamic Republic of
برخی کارمندان، مسئولین، مدیران و مسئولان جواب تلفن نمی دهند.
دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس پاسخگو نیستند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام. من در شهریور ماه سال ۹۸ مبلغ ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان سود سهام ترجیحی را دریافت کردم ولی متاسفانه امسال در بهمن ماه مبلغ یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان بوده است چرا؟ کتبی هم به اداره سهام مخابرات ایران اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و پیگیری و رسیدگی نیست. در خواست رسیدگی دارم
Iran, Islamic Republic of
طبق ماده 95 قانون تامین اجتماعی اگر فردی قبل از خدمت سربازی بیمه باشد نباید بابت خدمت سربازی پول پرداخت کنند پس چرا تامین اجتماعی شعبه 13 تهران در سال 1385 از ما بابت خدمت سربازی از بنده پول گرفته است.
از سال 1385تاکنون هزاران بار اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ کس بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است چرا؟
Iran, Islamic Republic of
وام ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیونی مسکن، چه کسانی دریافت می کنند؟ فقط تنها به پولداران و سرمایه داران می دهند!
وام ۵ و ۱۰ میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟ فقط تنها به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی می دهند! با ۲ و ۳ ضامن کارمند رسمی!
آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
آیا این عدالت است.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۷:۴۸
دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال کل دنیا را گرفتار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
در سال 97 حدود 80 درصد از سود توزیع شد در سال 98 50 درصد و در سال 99 مشخص است در سال 98 سود سهام را پایمال و ضایع کرده است.
Iran, Islamic Republic of
مسئولان سهام مخابرات و مسئولان بورس متاسفانه هر دو تاکنون پاسخگو و جوابگو در باره سود سهام کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور نیستند و نبودند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
شرکت ارتباطات زیرساخت متاسفانه اموال شرکت مخابرات ایران، تهران و سرمایه کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات را غارت کرده است.
فوریت های پزشکی شرکت مخابرات ایران متعلق به کارکنان این شرکت بود ونه شرکت ارتباطات زیر ساخت
فوریت های پزشکی با پول کارکنان شرکت مخابرات ایران و تهران ساخته شده بود چرا حالا باید شرکت ارتباطات زیر ساخت استفاده کند
Iran, Islamic Republic of
برنج ۲۰۰ درصد گران شد / بازنشسته های و مردم به جای برنج ماکارانی مصرف می‌کنند!
Iran, Islamic Republic of
قیمت میوه فصل چه ربطی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و... دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل ناتوانی، دولت و دولتمردان درامور جاری کشوراست.
Iran, Islamic Republic of
معاون اول ریاست جمهوری اگر قادر است در 5 دقیقه جواب منتقدین دولت را بدهد پس چرا از حضور در مناظره تلویزیونی برای روشن شدن حقایق طفره می‌رود. اگر ایشان به فکر معیشت مردم بود به صورت دستوری دلار 4200 تومانی را حراج نمی‌کرد تا امروز قیمت دلار به 13 هزار تومان برسد و مردم این قدر دچار مشکل بشوند.
آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور چگونه می‌تواند در طول 5 دقیقه به تمام ناکارآمدی‌ها و ناتوانی این دولت که امثال ما را به خاک سیاه نشانده جواب بدهد. حقوق یک میلیون و 200 هزار تومانی بنده بعد از 30 سال کار با حقوق، تسهیلات و مزایای ایشان چگونه قابل مقایسه است؟!
مسئولی که گفته در 5 دقیقه جواب منتقدین را می‌دهد در کمتر از یک دقیقه هم می‌تواند بگوید، 5 دقیقه را مبالغه کرده است. جوابش هم باید این باشد: اعتماد به شیطان بزرگ اشتباه بود، از مردم عذرخواهی می‌کنیم و امور کشور را به اهل آن یعنی نیروهای انقلابی و مدیران جهادی می‌سپاریم!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا مقصر نیست دولت روحانی مقصر است.
و این در حالی است که متاسفانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال 1392 الی 1399/ 10 الی 15 درصد افزایش یافته است.
Iran, Islamic Republic of
افزایش ۱۲۰ تا ۱۳۸ درصدی متوسط حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

از پایان سال ۱۳۹۸ تاکنون متوسط حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری با افزایش ۱۲۰ درصدی به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و متوسط حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با رشد ۱۳۸ درصدی به ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

و این در حالی است که متاسفانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال 1392 الی 1399/ 10 الی 15 درصد افزایش یافته است.
Iran, Islamic Republic of
دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال فقط مردم ایران را سر کار گذاشته است.
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند

لیست وعده های روحانی
لیست وعده های دروغ روحانی
وعده های روحانی که عملی نشد
طنز وعده های روحانی
وعده های روحانی در انتخابات 92
لیست دروغ های روحانی
وعده های روحانی در انتخابات 96
کلیپ وعده های روحانی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین اجرایی خبر از افزایش یک میلیون و دویست‌هزار تومانی با عنوان مناسب‌سازی به حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جدید را دادند که متاسفانه به قول خود عمل نکردند. چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
سازمان تامین اجتماعی پس از اعتراض مستمری‌بگیران اعلام کرد ایراداتی در نرم‌افزار وجود دارد که اصلاح می‌گردد! با این همه کارشناس این توضیح پذیرفتنی نیست. دولت در عرصه‌‌های مختلف با معیشت مردم بدرفتاری می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
100 درصد عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران درکشور عمل و اجرا نشدن قانون و عدالت باید قانون و عدالت اصلاح شود.
چون به خاطر که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند.
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران تاکنون هیچ ارتباط و ربطی به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا، مذاکره، توافق هسته ای و برجام ندارد و تاکنون نداشته است.
دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند و باید پاسخگو و جوابگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی گفتند چرا هیچ کس از ما تشکر نمی‌کند؟ بنده به خاطر عدم اقناع عمومی در مسئله بنزین که باعث عصبانی کردن مردم شد تا القا کنید راه برون‌رفت از مشکلات، نه اتکای به داخل بلکه مذاکره با آمریکای جنایتکار است، از آقای روحانی تشکر می‌کنم!
Iran, Islamic Republic of
رئيس‌جمهور می‌گوید، این دولت جلوی فساد ایستاده ولی وقتی قرار برخورد با برادرش شد چه عکس‌العملی نشان داد؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت در این روزهای پایانی عمر خود، حقوق بازنشستگان را با تاخیر واریز می‌کند؟!
مخابرات
Iran, Islamic Republic of
سلام صبح بخیر
امروز 8 تیر ماه 1400، هنوز حقوق نگرفته ام، اینجاست که پاک کردن صورت مسئله بهترین کار است، اما این بی مهری، این کم لطفی، این عدم انجام وظیفه شرکت در قبال من باعث ایجاد فاصله بین من و خودش میشود، اینجاست که حس می کنم دیگر من و شرکت غریبه شده ایم.
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا اموال مخابرات را به شرکت ارتباطات زیر ساخت واگذار کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا سرمایه کارکنان مخابرات را به شرکت ارتباطات زیر ساخت واگذار کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا مرکز فوریت های پزشکی را به شرکت ارتباطات زیر ساخت واگذار کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران چرا ساختمانهای شماره ۱و۲و۵ سیدخندان به شرکت ارتباطات زیر ساخت واگذار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
بایدن بی ادب هم مانند ترامپ بی ادب حاکمیت عراق را نقض کرد.
بایدن بی ادب هم مانند ترامپ بی ادب حاکمیت سوریه را نقض کرد.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در حادثه اتوبوس خبرنگاران مسئول بودند باید پاسخ دهند
Iran, Islamic Republic of
بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های از سال 1392 تاکنون در کشور آیا تقصیر ترامپ و کرونا بوده است.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
بیش از 35 سال است در نسیم شهر جاده ساوه زندگی می کنم
درخواست یک کنتور گاز از اداره گاه نسیم شهر بهارستان
گاز ایران را عراق و... استفاده می کند ولی متاسفانه بنده 15 سال است به دنبال یک کنتور گاز برای منزل مسکونی خودم در اداره گاز نسیم شهر بهارستان جاده ساوه هستم نمی دهند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
بعد از گذشته 43 سال انقلاب اسلامی جزئیات پرداخت وام هفت میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی شرم آور و تاسف بار است.
ولی متاسفانه فقط به بازنشستگان از بانک رفاه کارگران تهران حقوق دریافت می کنند وام می دهند ولی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در شهرستان ها وام نمی دهند چرا؟


وضعیت پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی

شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی

چرا به ما بازنشستگان ، تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده ساوه وام نمی دهند؟

شعبه بهارستان کد 0880
وام ۱۰ میلیون تومانی به کدام بازنشستگان تعلق نمی‌گیرد
Iran, Islamic Republic of
وام ۱۰ میلیون تومانی به کدام بازنشستگان تعلق نمی‌گیرد

بنده امروز دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ برای ثبت نام وام بازنشستگان مراجعه کردم گفتند فقط برای بازنشستگان از بانک رفاه فقط تهران حقوق می گیرند تعلق می گیرد چرا؟ ما در تامین اجتماعی شعبه 13 تهران بازنشسته شدیم ولی ساکن بهارستان هستیم چرا به ما وام نمی دهند پرونده بازنشستگی من در تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان میباشد.
Iran, Islamic Republic of
خصوصی سازی در سراسر کشور از نگاه و از نظر کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم غیر قانونی بوده است و هم به خاطر سیاست های نادرست، غلط و اشتباه دولت، دولت مردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
با یارانه دولت بستنی هم نمی‌توان خرید!
Iran, Islamic Republic of
با یارانه دولت بستنی هم نمی‌توان خرید!
با یارانه ۴۵ هزار تومانی دولت این روزها چند عدد بستنی هم نمی‌توان خرید، چه رسد به این که به کمک آن زندگی کرد! دارویی را که هر بسته‌اش را ۴۵ هزار تومان می‌خریدم، به من ۱۲۹ هزار تومان فروختند که گرانی دارو درمان هم بر مشکلات شاغلان و بازنشستگان افزوده است.
Iran, Islamic Republic of
خیانت ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی در ایران فقط دولت حسن روحانی بوده است باید در تاریخ ایران ثبت شود.
Iran, Islamic Republic of
دولت حسن روحانی در کشور و بورس و... یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.
Iran, Islamic Republic of
همیشه دولت، دولت مردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم و... ساکتند، هیچ کاری و اعتراض نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
دولت جدید باید بدون مذاکره و بدون برجام و بدون مذاکرات وین مشکلات مردم و کشور را حل و فصل کند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای فقط به خاطر سیاست نادرست، غلط و اشتباه دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی و برخی مسئولان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در زمان و موقع خصوصی سازی در رسانه ها، صدا و سیما و شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی در کشور بسیاری عالی است باید در مورد مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پاسخگو و جوابگو باشند.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در اسفند ماه سال 95 بازنشسته شد مبلغ بیش از 140 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه در اسفند ماه سال 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است
بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون بارها هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا
مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران به شماره کارمندی 1420070 حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم
Iran, Islamic Republic of
مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه برطرف می‌شود/ و این درحالی است که متاسفانه از سال 1392 تاکنون مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی در کشور برطرف نشده است چرا؟
Iran, Islamic Republic of
حقوق 5 تا 6 میلیون تومانی بازنشسته‌ها پول بستنی بچه‌های مسئولین و مدیران با حقوق‌های نجومی و صاحب زندگی اشرافی نمی‌شود.
Iran, Islamic Republic of
یک کارمند بازنشسته در سال 95 با 31 سال سابقه خدمت و بیمه چرا باید 5/500 میلیون بگیرد و همطراز او حدود دو برابر؟! با این تورم و گرانی‌های افسارگسیخته کدام مدیری با این حقوق می‌تواند 10 روز سرکند؟!
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی سؤال کرده است این همه کارت بانکی دست مردم چه می‌کند؟ عرض می‌کنم اتفاقاً این سؤالی است که بانک مرکزی باید پاسخ دهد. برای هر کاری که به بانک‌های مختلف مراجعه می‌شود ابتدا از مراجعه‌کننده می‌خواهند حساب باز کند و کارت عابر بگیرد!
Iran, Islamic Republic of
دولت، مجلس، هر دو به همراه مدیران و مسئولان از سال 1392 تاکنون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور کوتاهی کردند.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت‌ها نمی‌توانند مشکلات را حل کنند؟
Iran, Islamic Republic of
انتظار برای حل مشکلات مردم و کشو و... توسط روحانی و جهانگیری غلط و اشتباه است.
و این در حالی است که متاسفانه روحانی و جهانگیری در این مدت 8 سال هیچ کاری برای حل مشکلات مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران هیچ گاه ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی خیالی دولت حسن روحانی را فراموش نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
کنایه‌های نماینده اهواز به مدیریت روحانی

5 مرداد 1400 ساعت 13:02

یوسفی: امروز به همت برنامه ریزی های دولت تعمیر یخچال و کولر مردم آرزو شده است.

کنایه‌های نماینده اهواز به مدیریت روحانی
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۷
تامین اجتماعی مابه التفاوت حقوق فروردین را باید پرداخت کند
مابه التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان چه زمانی پرداخت میشود
مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کی پرداخت میشود؟؟
Iran, Islamic Republic of
دولت حسن روحانی متاسفانه از سال 1392 تاکنون به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان توسط دولت حسن روحانی نمی‌شود
بازنشستگان در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان نمی‌کند.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
این موارد باعث می‌شود آسیب‌ها به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بیشتر شود.
Iran, Islamic Republic of
روحانی در آخرین گفتگوی تلویزیونی: در این هشت سال روزانه ۱۳ تا ۱۴ ساعت کار کردم/ و این در حالی است که متاسفانه دولت حسن روحانی به همراه مسئولین، مدیران، مسئولان در این مدت هشت سال مشکل یک نفر را در کشور حل نکرده است.

روحانی در آخرین گفتگوی تلویزیونی: در این هشت سال روزانه ۱۳ تا ۱۴ ساعت کار کردم/ و این در حالی است که متاسفانه در این مدت هشت سال مشکلات مردم و کشور 100 برابر بیشتر شده است.
Iran, Islamic Republic of
اگربایدن مذاکرات برجام را ترک کند، ما هم همه جانبه حمایت و استقبال می کنیم چون به خاطر مذاکرات برجام نتیجه ای ندارد و تاکنون هم نداشته است.
مذاکره ایران با آمریکا و غرب از ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که آمریکا و غرب از سال 1332 تاکنون ثابت کردند که با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
مذاکره ایران با آمریکا و غرب از ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که آمریکا و غرب از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که با نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با کمک مالی برخی کشورهای عربی در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کردند و می دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ۰۸:۲۲
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran, Islamic Republic of
خودروهای ۳۰ تا ۵۰ میلیونی بازار متاسفانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار شده است چرا؟
Iran, Islamic Republic of
اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت قدرت و توانایی دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran, Islamic Republic of
چرا گوشت باید کیلویی ۱۵۰ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد؟
Iran, Islamic Republic of
شرم آور است که هنوز هم مشکلات برخی رزمندگان دفاع مقدس از سال 1359 تاکنون در سراسر کشور حل نشده است چرا؟
شرم آور است که مشکلات سربازان که دوران خدمت وظیفه در جبهه بوده اند تاکنون بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
100 درصد عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران درکشور عمل و اجرا نشدن قانون و عدالت باید قانون و عدالت اصلاح شود.
چون به خاطر که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند.
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم ایران تاکنون هیچ ارتباط و ربطی به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا، مذاکره، توافق هسته ای و برجام ندارد و تاکنون نداشته است.
دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند و باید پاسخگو و جوابگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
وال اینجاست که چرا شبکاری و اضافه کاری نگهبانان رسمی و بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهر ماه سال 1389 الی اسفند ماه سال 1392 در 25 تیر ماه سال 1397 پرداخت شده است به مبلغ 7 میلیون و 900 هزار تومان بوده است ولی این در حالی است که کسانی شکایت کردند مبلغ 12 الی 13 میلیون تومان دریافت کردند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام

چرا حق جذب از سال 1388 تاکنون پرداخت نمیگردد مگر در آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال 1389 نیامده است ؟ مگر قبلا حق جذب نمیگرفتیم ؟مگر قرار نبود آنچه در زمان دولتی بودن مخابرات میگرفتیم عینا در زمان خصوصی سازی داده شود؟ 12 سال گذشت ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سوال اینجاست چرا وام تعاون یک میلیون تومانی بازنشستگان از مهرماه سال 1399 تاکنون پرداخت نشده است؟
مسئولین، مدیران، مسئولان مخابرات منطقه تهران بابت وام تعاون باید از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عذرخواهی کنند.
Iran, Islamic Republic of
چگونه آب و صابون بیاوریم تا دست و صورتتان را بشویید؟ شما گفتید تا FATF تصویب نشود و تا تحریم‌ها لغو نشود امکان وارد کردن واکسن وجود ندارد؟! لعنت بر انفعال که سالهای طولانی کشور را در انجماد نگه داشت؟!
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸:۱۵
در این مدت 8 الی 9 ماه قیمت مرغ 40 هزار تومان افزایش یافته است شرم آور و تاسف بار است.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران
همه در برابر قانون یکسان هستند
رقم پول پرداخت شده در سال 1397 به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق 7 گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران 7 میلیون و 900 هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ 12 تا 15 میلیون تومانی دریافت کردن
تازه ترین اخبار