۰
آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و شماری از معاونان، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی، مدیران امور و تعدادی از روسای ادارات و مدیران ستادی این بانک برگزار شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نقش بانک کشاورزی در اشتغال و تولید کشور، از خدمات ارزنده کلیه کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور قدردانی کرد و گفت: خدماتی که پرسنل دردآشنا و دلسوز بانک کشاورزی در اقصی نقاط کشور به کشاورزان و کلیه زیر بخش ها و صنایع وابسته به بخش کشاورزی ارائه می دهند، قطعا جای قدردانی و تجلیل دارد. وی افزود: خصوصیات مثبت عملکردی و رفتاری کارکنان و مدیران بانک کشاورزی موجب شده تا کشاورزان این بانک را برای انجام عملیات مالی و اعتباری خود برگزینند و بر سایر بانک ها ترجیح دهند. امیدواریم خداوند به شما توفیق دهد تا در خدمت به ضعیف ترین قشر جامعه و حل مشکلات آن ها بیش از پیش اثرگذار باشید.

مهندس حجتی اظهار داشت: کشور ما قبل از همه، کشوری کشاورزی است و بخش کشاورزی در فرایندها، اشتغالزایی، رونق فضای کسب و کار و خدمات پایه سهم بالایی دارد، لذا مسئولان همواره علیرغم محدودیت ها بر حمایت از بخش کشاورزی تاکید داشته و دارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود، ضمن قدردانی از بانک کشاورزی، وزارت اموراقتصادی و دارایی و بانک مرکزی برای حمایت از بخش کشاورزی گفت: از زحمات دکتر مرتضی شهیدزاده که با تلاش موثر خود در بانک کشاورزی توانست علاوه بر پیشبرد اهداف بانک، زمینه ارتقای شغلی خود به عنوان رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی را فراهم کند سپاسگزارم و یقین دارم در جایگاه جدید می تواند نقش به سزایی در اقتصاد کشور و حمایت از بخش کشاورزی ایفا کند.

حجتی افزود: برای آقای خدارحمی در سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در این مسیر، عملکردی درخشان را ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم، ندیمی بوشهری معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر شهیدزاده در سمت جدید، وی را مدیری خوب، زحمتکش و ازخانواده معظم شهدا خواند که امروز امانتی مهم و باری سنگین تر در کف با کفایت وی نهاده شده است.

وی همچنین انتصاب روح اله خدارحمی را که از خانواده بانک کشاورزی و از مدیران خوشنام است به ایشان و همکاران بانک کشاورزی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، بتواند این بار سنگین را به خوبی به مقصد برساند.

این گزارش می افزاید در ادامه این مراسم روح الله خدارحمی ضمن قدردانی از دکتر شهیدزاده و آرزوی توفیق برای ایشان، از حسن اعتماد مهندس حجتی و دکتر کرباسیان تشکر کرد و گفت: بانک کشاورزی در طول تاریخ 85 ساله خود همواره منشا خیر بوده و کماکان این روند ادامه دارد و ما برای خدمت در این مجموعه خدوم ، خداوند را شاکر هستیم و می کوشیم در راه بهبود عملکرد ، افزایش قابلیت های بانک کشاورزی در خدمت رسانی ، مرتفع کردن مشکلات بخش کشاورزی و یاری کشاورزان زحمتکش گام برداریم.

وی با اشاره به تحول عظیم بانک کشاورزی در سال های اخیرگفت: امروز ما به آخرین سطح فناوری بانکی مجهز هستیم تا رضایت مشتریان را تامین کنیم لیکن در کنار استفاده از دانش و فناوری، لازم است احساس مسئولیت ، درک صحیح از وظایف و عمل درست وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب به دست آید لذا از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار خواهد گرفت ارتباط نزدیک تر و صمیمانه تر با مردم و مشتریان و برخورد مناسب تر خواهد بود.

خدارحمی یکی از ویژگی های بانک کشاورزی را تخصصی بودن و برخورداری از توان کارشناسی بالا دانست و اظهار داشت: این امر اگر با ابزار روزآمد ، تقسیم کار، اخلاق خوب و برخورد محبت آمیز تلفیق شود نتیجه مطلوبی خواهد داشت که نتیجه آن را در دوره های قبل نیز دیده ایم.

در این مراسم همچنین دکتر مرتضی شهیدزاده با بیان این که در ادامه مسیر خدمت رسانی خود همچنان از رهنمودهای ارزنده مهندس حجتی استفاده خواهد کرد گفت: امروز اینچنین رقم خورده که از یاران موافق و همراهان شفیقم در بانک کشاورزی به عنوان مدیر خداحافظی کنم اما به عنوان یار کنار شما خواهم بود .

وی سال های خدمت در بانک کشاورزی را شامل خاطرات خوش از هم افزایی و همراهی برای رسیدن به موفقیت هایی چون افزایش سرمایه، عاملیت خرید تضمینی محصولات استراتژیک، انضباط مالی، افزایش منابع، میزبانی اجلاس بین المللی آپراکا و ... دانست و گفت: این موفقیت ها مرا دلگرم می کند که راه را درست رفته ایم و امیدوارم در آینده به دست شما عزیزان بهترین ها رقم بخورد.

شهیدزاده در پایان اظهار داشت: از همکاران بخش های مختلف ازجمله هیأت مدیره معزز بانک ، وزیر جهاد کشاورزی و معاونان، وزیر اقتصاد و معاون امور بانکی و بیمه ای و یکایک تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی، ریاست بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و ... قدردانی می کنم و برای دوست قدیمی ام آقای خدارحمی که با انتخاب شایسته وزیر جهاد کشاورزی و حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی برای این منصب برگزیده شده آرزوی توفیق دارم تا در پناه خداوند با کمک همکاران محترم، پیروز و موفق باشند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، حکم انتصاب روح اله خدارحمی به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی به وی اهدا و از خدمات دکتر شهید زاده با اهدای لوحی قدردانی شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcb0wbs.rhbz0piuur.html
برچسب ها: بانک کشاورزی
تازه ترین اخبار