۰
۲۲
هر ایرانی حدود ۱۴۰ هزار تومان برای حل مشکل موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز هزینه کرده است.
هزینه ۱۴۰ هزار تومانی هر ایرانی برای حل مشکل موسسات غیرمجاز!
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، شب گذشته رئیس جمهور در گفتگو با مردم اعلام کرد بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان به جهت حل مشکل موسسات غیرمجاز پداخت کرده است.

وی در این گفتگو اعلام کرد که تمامی هزینه‌های انجام شده است از جیب مردم ایران صورت پذیرفته و دولت پولی برای پرداخت به سپرده گذاران موسسات غیرمجاز ندارد.

 حال اگر مبلغ ۱۱ هزار میلیارد تومانی که بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز هزینه کرده است تقسیم بر حدود ۸۰ میلیون ایرانی نماییم به عدد جالبی دست پیدا خواهیم کرد.

 اگر مبلغ پرداخت شده برای حل مشکل موسسات مالی غیرمجاز را از جیب ۸۰ میلیون ایرانی محاسبه کنیم به عدد تقریبی ۱۴۰ هزار تومانی دست خواهیم یافت.

به عبارت دیگر ۸۰ میلیون ایرانی هر یک به مبلغ ۱۴۰ هزار تومان پرداخت کرده‌اند تا مشکل سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز حل شود.
 
هر ایرانی درحالی مبلغ ۱۴۰ هزار تومان پول برای حل مشکل موسسات پرداخت کرده است که می توان گفت این مبلغ حدود ۳ ماه یارانه هر ایرانی می باشد.

 یعنی دولت عملاً در سال ۹۶ تنها ۹ ماه یارانه پرداخت کرده و سه ماه آن را از مردم پس گرفته است.

 حال این سوال مطرح می شود که چرا ۸۰ میلیون ایرانی باید جور بی تدبیری عده‌ای را کشیده و مدیران موسسات غیرمجاز و همچنین پدیدآورندگان این موسسات در دولت های قبل آزادانه به زندگی خود ادامه داده و هیچ گونه عذر خواهی از مردم نکنند؟
https://akhbarbank.com/vdcco4qp.2bqm08laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Saied
Iran, Islamic Republic of
اخبار بانک محترم کاسپین که با مجوز بانک مرکزی بوده شما چرا سایت بانک مرکزی رو ببینین از سال 94 مجوز داشته!!
جلین
Iran, Islamic Republic of
سلام
پس بانک مرکزی داراییهای سایر تعاونی های کاسپین که مشکلی نداشتند رو چیکار کرد؟؟؟
این رقم 140 هزار تومنی هم یک رقم واهی و غیر کارشناسی است.
کاسپین فقط فرشتگان نیست.
بانک مرکزی قبول کند که اشتباه کرد.
هرچی هم که تا الان اعتبار داد طبق داراییهای دریافتی از تعاونی های زیرمجموعه بوده.
United Arab Emirates
۱-از ریاست محترم جمهوری متشکرم بابت پرداخت پول سپرده گذاران با توزیع ۱۴۰۰۰۰تومانی بین همه مردم ، مستدعیست آن مبلغ را به ۵۰۰۰۰۰ تومان برسانید تا اصل مبلغ سپرده گذاران پرداخت شود نه ۳۰-۴۰ درصد آن ۲- برای یک مشکل صرفاصنفی و مالی ، یک راه حل مدیریتی و اقتصادی جوابگو ست نه یک برخورد سیاسی! آزمودن تبعات اجتماعی و امنیتی اینگونه فرمایشات، تجربه شده است و تکرار آنها هزینه های کمی ندارد ۳- بفرمایید جای رقابت در اقتصاد آزاد برای خانواده بانکی ها کجاست؟
مالباخته افضل توس
Iran, Islamic Republic of
واقعا تمام اخبار شما به ضرر سپرده گذاران بدبخت.پس پول های ما کجاست.خود افضل فقط تو یه حسابش۱۰۰۰ میلیارد تومان پول نقد داشته که بلوکه شده.بعدشم این ۱۱ هزار میلیارد در ازای اموال این موسسات بوده که بانک مرکزی برداشته.خوب با بدبخت شدن ما سپرده گذارها حداقل داره به سایت ناجوانمرد شما خوب پول می رسه که اینطور تیتر میزنید.اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید.....
نسترن
Iran, Islamic Republic of
از سال ۹۲ که سود ها رو از سپرده گذارا کم کردند از مرداد ماه هم که کلا سودی تعلق نمیگیره
اون همه سرمایه مردم الان کجاست
بخاطر گوسفند دزدیدند دست طرف قطع میکنن بخاطر این همه دزدی کدوم دست قطع شده
جلین
Iran, Islamic Republic of
سلام مجدد
من سال 96 برج 2 حساب باز کردم با سردر کاسپین
گناه من چیه؟؟؟؟؟
بانک مرکزی جواب بده
اخبار بانک اگه زحمتی نیست پیگیری.....
سپرده گذار الزهرا
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به جای انداختن مردم به جان هم اشتباه دولت را مدیریت کن و مشکل مردم را حل کن .
رضا
Iran, Islamic Republic of
این تعاونیها با مجوز بودند وپولهای مردم را گرفتند وفعالیتهایی در مقابل چشم مسئولان وبا تابلوی دولتی انجام می دادند ولی حالا تمام زیانها ونابسامانیها بعهده مردم بیچاره سپرده گذار است ///
Iran, Islamic Republic of
همانطور که خود مسئولین اعلام کرده و میکنند ، خط اعتباری براساس شناسایی دارایی و در ازای آنها پرداخت گردیده و گرنه صرف این همه زمان و ووو
کسانیکه به نام مسئول خطاب می شوند واقعا مسئولیت بپذیرند واز زدن حرفهای تفرقه افکن اجتناب کنند
so
Iran, Islamic Republic of
بانک مرکزی در مقابل وثیقه اموال موسسات تعاونی ها به سپرده گزاران پول داده و اموال رو به مزایده میزاره و تموم پولشو برداشت میکنه آقای روحانی نمیدونن آقای حیدری اعلام کردن از تیر 94 سودی تعلق نمیگیره اما به کسایی که تسهیلات دادن سود میگیرن این کجای عدالته ؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
اختلاسهاي دولتي هاروهم حساب ميکردي هرايراني چقدر از جيبش رفته
سپرده گذار کاسپین
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بی تدبیری دولت و بانک مرکزی
Iran, Islamic Republic of
"سه ماه یارانه را پس گرفته"
مثلا سایت تخصصی هم هستید شما؟ چرا عوام گرایانه حرف میزنید؟
یارانه نگیر
Iran, Islamic Republic of
یارانه من کارمند بازنشسته دون پایه بدون داشتن سهام وکارخانه وویلا ونقدینگی میلیونی و..... به محض بازنشستگی همسرم یعنی 4 نفر 2 تا دانشجو دانشگاه ازاد را از شهریور 95 قطع کردند .اونوقت پاداش بازنشستگی ما در ثامن اسیر شده وهفتگی 1200000 از کارت برداشت می کنیم . وشده کمک خرج ماهانه .یعنی از سال گذشته تا حالا 17 182000 تومان به ما یارانه ندادن .حرف بی منطق بیانش زشته!از بزرگان زشتتر.!!!ای کاش بجاش سپرده ما رو ازاد میکردن.
امیر
Iran, Islamic Republic of
یعنی خداوکیلی شما خسته نشدید از این همه دروغ تا کی دروغ...خودتونم نمیدونید دارید چی میگید...خودتون که نه قسطی نه قرضی نه مشکل مالی ای دارید به فکر ملت هم نیستید...من موندم یه دست فروش که داره واسه شکم خودشو زن و بچش دست فروشی میکنه میگیرید یه شکم بدبختو کتک میزنید بعدشم اجناسشو با خودتون میبرید ...حالا چطور این همه موسسه غیر مجاز بودن وشما نمیتونستید جمعشون کنیدفرشتگان از دهه هفتاد داشت کار میکرد حالا شد غیرمجاز وسودهای 80درصدی میداد...خوب کی سود 80درصدی گرفته یکی رو نشون بدید ...خلاصه خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
تازه مگر مردمی که در سال 94 و 95 سپرده گذاری کردند در شعب با تابلوی تعاونی فرشتگان سپرده گذاشتند که حالا دولت مردم را به این تعاونی منحله در سال 93 طبق اسناد رسمی ثبت شرکتها حواله می دهد . هیچ کس خواهان سپرده گذاری در یک تعاونی نبود و همه مردم به خیال سپرده گذاری در یک موسسه مجاز و تحت نظارت بانک مرکزی سپرده گذاری کردند و به قول بانک مرکزی مبنی بر صیانت از سپرده های مردم در موسسات مجاز و ثبت شده در سایت مرکزی اعتماد کردند.
مالباخته
Iran, Islamic Republic of
از جیب کدوم ایرانی.چرا حرف بی ربط میزنی.پول خودمون میخواهن بدن. داری جو سازی میکنی.باشه بگیر تا 140 تومن بهت بدن.درد هر ایرانی با 140 تومن درست پیشه.
مالباخته ارمان
Iran, Islamic Republic of
چی نشستی پول از دولت میگیری.بدای خودت تیتر الکی میزنی.مرد باشین حداقل
Iran, Islamic Republic of
با گران کردن خودرو خارجی و گران کردن ارز خیلی بیشتر از این حرف ها پول به چنگ دولت رفت
رضا
Iran, Islamic Republic of
پس اموال موسسات را چه کسی بالا کشیده است؟ پول این موسسات کجاست؟همه را بانک مرکزی مصادره کرده است و ریالی از خزانه هزینه نخواهد کرد
مجتبی
United States
پس املاک این موسسات که هزاران میلیارد ارزش داره پولش کجا رفته؟لطفا با شعور مردم بازی نکنید
مالباخته افضل
Iran, Islamic Republic of
تا کی عوام فریبی.وظیفه حاکمیت که وقتی مالیات میگیره از مردم محافظت کنه و این محافظت شامل محافظت مالی هم میشه پس حاکمیت این ۲۰ سال کجا بوده که جلو رشد قارچ گونه این موسسات بگیره؟؟؟پس چطور یه دستفروش با کتک جمع میکنن!!!؟؟؟؟حالا موسسه با این بزرگی رو این ۲۰ سال ندیدن؟؟؟!!چقدر مردم باید چوب سیاسی کاری و تسویه حساب های سیاسی شما مسئولان بخورن؟پس چرا این موسسه ها حساب در نزد بانکهای بزرگ دولتی داشتند ؟ و هزارها چرای دیگر
تازه ترین اخبار