۰
یک کارگزاری با معرفی چند سهم مقبول در هفته مهم شاخص، پیش بینی کرد نمادهای بازار پر ریسک همچنان در کانون توجه نوسانگیرها و سفته بازها باشد.
معرفی چند سهم مقبول و نمادهای بازار پر ریسک
به گزارش اخبار بانک، شاخص بورس در حالی چهارشنبه گذشته به بالاترین رقم در عمر 29 ساله یعنی 98 هزار و 923 واحد رسیده که کارگزاری آبان این هفته مهم بازار پیش بینی کرد روز چهارشنبه و به لیدری نمادهای "خودرو و خگستر"، شاهد افزایش تقاضا در گروه خودرویی و نوسانات مثبت آنها بودیم.

به طوریکه در ادامه بازار و طبق انتظار، نمادهای "خگستر و ختراک" صف خرید شدند و نمادهای "خودرو، خموتور و خشرق" تا آستانه صف خرید شدن پیش رفتند. نحوه معاملاتی که به نظر می رسد در اتباط با معامله بلوکی خودرو بوده و این هفته نیز ادامه داشته باشد.

انتشار تعدیل مثبت نمادهای "کچاد، کطبس و کروی" که اخیرا اعلام شده از ظرفیت ادامه رشد برخی نمادهای گروه فلزی و معدنی نظیر گروه سنگ آهن، زغال سنگ و برخی روی حکایت دارد و می تواند با ادامه رشد قیمت های جهانی فلزات پایه، گروه های مذکور را با ادامه اقبال اهالی بازار و صعود قیمتی مواجه گرداند.

در هفته گذشته با اقبال اکثر نمادهای بازار پایه (بیشتر در صنایع واسطه گرهای مالی، ساختمانی، لاستیک سازی و پتروشیمی) مواجه شدیم که به نظر می رسد نمادهای این بازار پرریسک با توجه به عدم شفافیت، شناوری کم و دامنه نوسان 10 درصدی همچنان در کانون توجه اهالی بازار سرمایه بخصوص نوسانگیرها و سفته بازها قرار داشته باشند و این هفته نیز اکثرا با معاملاتی مثبت دنبال شوند.
 
https://akhbarbank.com/vdcgnu9n.ak9uw4prra.html
برچسب ها: سهام بازار بورس
تازه ترین اخبار