۰
زمان معارفه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر مشخص شد تا این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه در بورس تهران شود.
زمان معارفه شرکت ۱۰۰ میلیاردی برای عرضه اولیه سهام
به گزارش اخبار بانک، در پی درج نماد 13 آذر شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در بازار دوم معاملات بورس تهران ، زمان زمان معارفه این شرکت مشخص شد تا در روزهای نامعلوم آینده عرضه اولیه شود.

به این ترتیب، مدیران این شرکت 100 میلیارد تومانی ، ساعت 14:30 الی 16:30 روز دوشنبه دوم بهمن در هتل اوین پارسیان در جمع سهامداران حاضر می شوند تا آخرین وضعیت مالی و عملیاتی را تشریح کنند و به سئوال پاسخ دهند.

بررسی های اولیه بورس پرس نشان می دهد، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از زیرمجموعه های شرکت توسعه صنایع بهشهر با مالکیت 99 درصدی بشمار می رود که از آذر 83 در تهران تاسیس شده است.

فعالیت اصلی شرکت هم مشارکت در شرکت های تولید محصولات شوینده، پاک کننده و بهداشتی و موضوع شرکت های فرعی آن از جمله پاکسان، گلتاش، ساینا، مروارید هامون، آلی شیمی قم، و پاکسان ایروان، تولید محصولات شوینده پاک کننده، بهداشتی و آرایشی است.

همچنین سال مالی "وشوینده" 30 آذر بوده و سرمایه این شرکت از 72 به 100 میلیارد تومان رسیده است. طبق صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 خرداد هم 125 ریال سود محقق شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdchqqnm.23nqidftt2.html
برچسب ها: عرضه سهام بورس
تازه ترین اخبار