۰
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
دکتر حسین زاده مطرح کرد:

آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه ریزی های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن، روزآمد و کارآمد درسطح ملی و بین المللی تبدیل خواهد شد.
آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد واحد های بانک ملی ایران که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل بانک در بابلسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپرده گذاران و سرمایه داران در فضای اقتصادی کشور به دنبال آرامش هستند، اظهار کرد: طرح های جدید بانک ملی ایران، اعتماد و آرامش را برای سپرده گذاران فراهم می کند.

وی ادامه داد: در بخش اعتبارات بانک، تلاش داریم تا به نحو احسن و با توجه به مصوبات دولت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم.

حسین زاده با بیان اینکه ارتباط مستمر با مشتریان می تواند میزان رضایت مندی آنها از خدمات بانک را افزایش دهد، تاکید کرد: تحولات خوبی در بانک ملی ایران اتفاق افتاده که بخشی از آنها را تاکنون دیده اید و بخش های دیگر نیز به مرور رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مدیر خدمات ویژه یک خدمت تازه و پیشرفته در این بانک است، گفت: این خدمت به مشتریان ویژه بانک و با روشی نوین ارائه خواهد شد.

وی ابراز کرد: این طرح باید به درستی و با همراهی تمام شعب پیاده سازی شود تا بتواند اعتبار بانک ملی ایران را بیش از پیش افزایش دهد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه ارزی و بین الملل در پسابرجام انجام شده است، بیان کرد: حجم آمار گشایش سوئیفت و ضمانتنامه های ارزی در کشور در پسابرجام بیانگر این موضوع است.

وی همچنین کسب درآمد بانک ها از محل دریافت کارمزد را موجب توسعه و پیشرفت نظام بانکی کشور دانست و عنوان کرد: بانک ملی ایران نیز این موضوع را مدنظر قرار داده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که همه کارکنان بانک ملی ایران با تمام توان خود باید به سمت نوگرایی و تحول حرکت کنند، خاطر نشان کرد: هویت بصری و نظم در موارد تبلیغاتی، اطلاع رسانی و نمای شعب نقش مهمی در جذب مشتریان و سپرده گذاران دارد که در پروژه های آتی بانک نسبت به آن توجه ویژه ای شده است.

وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمات رفاهی و معیشتی کارکنان اشاره و اظهار کرد: بخشی از این اقدامات به نوسازی بخش های مختلف بیمارستان و افزایش امکانات فنی و پزشکی آن باز می گردد.

لازم به ذکر است، در این همایش دو روزه که در مرکز آموزش و رفاه کارکنان بانک در بابلسر برگزار می شود، عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با برگزاری پانل های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم توسط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ارائه خواهد شد.
 
https://akhbarbank.com/vdciuyaw.t1ayu2bcct.html
تازه ترین اخبار