۰
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷

مدیرعامل هلدینگ بزرگ بورس تغییر کرد

مدیرعامل سرمایه گذاری امید چند روز پیش تغییر کرده اما خبری از این رویداد با اهمیت برای سهامداران نشده تا این هلدینگ بزرگ بورس بعد از دو سال بازهم به گونه ایی دیگر خبر ساز شود.
مدیرعامل هلدینگ بزرگ بورس تغییر کرد
به گزارش اخبار بانک، سرمایه گذاری امید که یکی از 4 هلدینگ چند رشته ایی حاضر در بورس است ، از چند روز پیش با تغییر مدیرعامل مواجه شده اما خبری از این رویداد که یکی از متغیرهای مهم در آینده شرکت ها و در تصمیم گیری سهامداران بشمار می رود، در رسانه ها مشاهده نشد.

به این ترتیب درحالی علی عسکری از آذر 94 تا شنبه 23 دی مدیریت این شرکت 3 هزار میلیاردتومانی و فعال در صنعت معدن را به عهده داشت که احمد ابراهیمی جانشین وی شده و مراسم تودیع و معارفه هم شنبه با حضور مدیرعامل بانک سپه برگزار شده اما در این خبر هم نامی از مدیرعامل جدید و سوابق آن قید نشده است.

همچنین این تغییر از سوی سرمایه گذاری امید اعلام نشده و در سایت شرکت هم هنوز اخباری مانند حکم انتصاب علی عسکری برای معاونت مالی و اداری در 11 دی مشاهده می شود.

از سوی دیگر اطلاعاتی از سابقه ابراهیمی به جز اینکه وی با مدرک دکترا، عضو هیات مدیره غیر موظف نفت پاسارگاد و به نمایندگی از سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بود، وجود ندارد.

با این اوصاف "وامید" که در شفاف ترین حوزه اقتصاد یعنی بورس حضور دارد، تا به امروز حاضر به انتشار خبر تغییر و تحول مدیریتی نشده تا سهامداران آن در جریان باشند.  

براساس این گزارش، این درحالی است که حضور علی عسکری در این شرکت هم با رویدادی کم نظیر و خبرساز همراه بود.

چرا که نیمه آذر 94 با حکم سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل سابق بانک سپه (که با تصمیم هیات دولت رئیس سازمان امور مالیاتی شد)، حمید ابدالی مدیرعامل سرمایه گذاری امید معرفی و جانشین عبدالرحیم همایون پور شده بود اما دو روز بعد علی عسکری رئیس قبلی سازمان امور مالیاتی به طور غیر منتنظره ایی به عنوان مدیرعامل جدید، جانشین ابدالی معرفی و این تغییر و تحول در روز پنچ شنبه قطعی و با امضاء هیات مدیره نهایی شد.
 
https://akhbarbank.com/vdce7p8n.jh8ffi9bbj.html
تازه ترین اخبار