۰
۱
دو ماه پس از زلزله استان کرمانشاه، سمیع رییس هیات مدیره بانک تجارت گزارشی از اهم اقدامات انجام شده از سوی این بانک را برای کمک به هموطنان زلزله زده ارائه کرد.
تشریح اقدامات بانک تجارت در زلزله سر پل ذهاب
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، سمیع با اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاهها و ارگان ها جهت رویارویی با شرایط ویژه گفت: در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه دستور تشکیل هیأت امنای کمک به آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه ، در جلسه هیأت عامل بانک تجارت مطرح و مصوب گردید.
 
وی افزود: طبق تصمیم هیات امنا منابع مالی جهت کمک به هموطنان زلزله زده در سرفصل های کلی دسته بندی گردید و هماهنگی لازم جهت جمع آوری کمکهای مورد نظر به انجام رسید که از آن جمله می توان به جمع آوری کمک های کارکنان بانک بصورت بازخرید مرخصی یا کسر از حقوق از طریق انجام فراخوان ، جمع آوری کمکهای نقدی از شرکتهای تابعه و  اهدای کمکهای بانک از محل صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی اشاره کرد.
 
رییس هیات مدیره بانک تجارت خاطر نشان کرد: در پی فراخوان انجام شده تعداد زیادی از کارکنان بانک در این امر خیر مشارکت کردندکه از محل حمایت های کارکنان، جمعاً مبلغ 18.454.000.000 ریال جمع آوری گردید. شرکتهای تابعه و وابسته به بانک نیز مجموعا با واریز  مبلغ 1.200.000.000 ریال در این مشارکت نمودند.
 
سمیع در خصوص چگونگی مصرف مبالغ و اقلام جمع آوری شده عنوان کرد: تصمیمات بانک تجارت در کمک به هموطنان آسیب دیده در استان کرمانشاه شامل احداث 50 واحد مسکونی برای 50 خانواده محروم و بی سرپرست با برآورد مالی 20 میلیارد ریال،تهیه20 کانکس آموزشی برای 20 روستا با برآورد مالی 4.200.000.000 ریال وساخت یک باب مدرسه در شهرستان سر پل ذهاب با برآورد مالی 20 میلیارد ریال بوده است.
 
وی در خاتمه یادآور شد: در جریان زلزله سر پل ذهاب شعبه بانک تجارت در این شهرستان نیز دچار آسیب جدی گردید که با تلاش و پیگیری صورت گرفته ، خدمت رسانی شعبه به هموطنان در کوتاه ترین زمان ممکن از سر گرفته شد
https://akhbarbank.com/vdcgw39n.ak9u34prra.html
برچسب ها: بانک تجارت
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
بانک تجارت حساب قرض الحسنه خود را دوباره فعال نمایید الان چند ساله جذب منابع و قرعه کشی را کنار گذاشته اید
تازه ترین اخبار