۰
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵

روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»

پیام رسان «بله» که این روزها در فضای مجازی جای خود را به خوبی باز کرده، جوایز قابل توجهی نیز برای کاربرانش در نظر گرفته است.
روزهای پر جایزه برای کاربران «بله»
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این پیام رسان علاوه بر رفع نیازهای معمول کاربران از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، تبادل عکس و فیلم و ...، امکان انجام امور بانکی را نیز فراهم کرده و از این رو نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

با این حال بانک ملی ایران با برگزاری دو جشنواره، قصد دارد به کاربرانی که این پیام رسان را به صورت مستمر استفاده و یا معرفی می کنند، جوایز ویژه ای اهدا کند.

در نخستین اقدام، بانک ملی ایران 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» را شناسایی و معرفی خواهد کرد.

ارزیابی این کانال ها در تاریخ 12 بهمن ماه انجام و به آنها جوایزی نقدی از 50 میلیون ریال تا 200 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

بانک ملی ایران همچنین به منظور حمایت از این پیام رسان، جشنواره ای را با نام «به شانس برنده شدن، بله بگو» برگزار می کند.

این جشنواره در بازه زمانی اول دی تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. مخاطبان برای شرکت کردن در این جشنواره باید پیام رسانه «بله» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب و حداقل ۱۰ نفر را در این پیام رسان عضو کنند.

 جایزه ویژه جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» یک دستگاه خودروی 206 و جوایز دیگر نیز شامل چهار عدد گوشی آیفون X، چهار  عدد گوشی آیفون 8 و 16 عدد ساعت هوشمند است که بخشی از آن ها به برندگان اهدا شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcgt39n.ak9un4prra.html
تازه ترین اخبار