۰
۳
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اعتراض‌های سپرده‌گذاران موسسات مالی برخورد مناسب نشد، گفت: آنها نه آشغال بودند و نه خس و خاشاک.
سپرده‌گذاران موسسات نه آشغال بودند نه خس و خاشاک
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس با اشاره به اینکه مردم نسبت به بعضی کاستی‌ها اعتراض‌هایی داشتند، اظهار کرد: مخصوصا سپرده‌گذاران موسسات مالی اعتراض داشتند که با آنها برخورد مناسبی نشد، آنها نه خس و خاشاک بودند نه آشغال.

وی در ادامه افزود: البته سلطنت‌طلبان و منافقان به این اعتراضات نفوذ کرده و اغتشاشاتی به وجود آوردند. باید با کسانی که به اموال عمومی آسیب رساندند برخورد شود و با جوانان و دانشجویان با رأفت اسلامی برخورد شده و آنها آزاد شوند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: ملت باید از شرایط اقتصادی کشور آگاهی یابد. فروش نفت خام به مصلحت نیست و باید مالیات جایگزین آن شود. همه باید مالیات بدهند و در قوانین مربوط به معافیت مالیاتی هم تجدیدنظر شود.

وی از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد که قانون معافیت کسر خدمت فرزندان ایثارگران را که تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان را هم داشته است، اجرا کند.

نماینده مردم رشت همچنین اظهار کرد: هر از چند گاهی شاهد یاوه‌گویی‌های رییس‌جمهور آمریکا هستیم اما باید تاکید کنیم که برجام قابل تغییر نیست و ایران حسن نیت خود را در این توافقنامه نشان داده است. اگر آمریکا خطا کند اقدام شجاعانه ایران در کمترین زمان ممکن در تاریخ ثبت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی، خاطرنشان کرد: این مراسم در نهایت غربت و مظلومیت برگزار شد در حالیکه انتظار این بود که حاکمیت حداقل در اولین سالگرد آیت‌الله هاشمی سنگ تمام می‌گذاشت.

جعفرزاده ایمن‌آبادی خواهان پرداخت مطالبات فرهنگیان،‌ مطالبات طلبکاران از وزارت بهداشت، جلوگیری از افزایش لجام‌گسیخته قیمت دلار، حل مشکلات برنج‌کاران و حل مشکل دفع زباله، فاضلاب، جاده‌های رشت و ایجاد قطار شهری در این شهر شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcfmvdt.w6detagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
غارت شده الزهرا
Iran, Islamic Republic of
لطفا فقط حرف نزنید در عمل نشان دهید . فعلا که هنوز سپرده گذاران خس وخاشاک حساب میشوند . سپرده گذار الزهرا هستم که 10 روز است 62 میلیون از پولم آزاد شده ولی هر شعبه ای که میروم میگویند باید ساعت 4 صبح میامدی وقت می گرفتی تا نوبتت بشه تا حداکثر 5 تومن ( بعضی شعبه ها هم میگویند 1 تومن )بهتون بدیم. بیشتر شعبه ها هم میگویند پول نیست . این است آزاد شدن حسابم بعد از 3 سال !!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سپرده ما در موسسه ثامن الائمه است. پول داریم ولی باید هشت روزی 600 تومان از خودپرداز صادرات گدایی کنیم. شعبه پول نمی دهد. والله مریض داریم. مشکلات عدیده داریم. ولی گوش شنوا نیست. بانک مرکزی میگه مشکلی نیست. ثامن میگه بانک مرکزی سنگ اندازی می کنه. تو رو به مقدسات مشکل ما رو حل کنید. کارد به استخوان مان رسیده. به اون خدایی که همه می پرستن مشکل ثامن الائمه رو حل کنید و ما به پول مون برسیم. والله حق الناس دامان مسببین را خواهد گرفت. آه یک مظلوم که از نهادش برآید هفت دریا را خواهد سوخت. بترسید بترسید.
ایمنی
Iran, Islamic Republic of
لطفا فقط حرف نزنید در عمل نشان دهید . فعلا که هنوز سپرده گذاران خس وخاشاک حساب میشوند . سپرده گذار افضل هستم که 10 روز است 12 میلیون از پولم آزاد شده ولی هر شعبه ای که میروم میگویند باید ساعت 4 صبح میامدی وقت می گرفتی تا نوبتت بشه تا حداکثر 5 تومن ( بعضی شعبه ها هم میگویند 1 تومن )بهتون بدیم. بیشتر شعبه ها هم میگویند پول نیست . این است آزاد شدن حسابم بعد از 3 سال. هر چند بانک مرکزی سنک تموم گذاشت ایکاش کل پولم را بدهند
تازه ترین اخبار