۰
۲
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲

مدیران بیمه ای به تکاپو افتادند!

در حالیکه وزیر اقتصاد تغییرات مدیریتی در بانک ها را شدت بخشیده برخی مدیران بیمه ای دولتی نیز برای نمایش عملکرد خود ،از طریق برخی تبلیغات در شبکه های مجازی پربازدید، به تکاپو افتادند.
مدیران بیمه ای به تکاپو افتادند!
دکتر کرباسیان ، وزیر اقتصاد پس از تغییر در راس هرم مدیریتی بانک ملت و کشاورزی ، تحولات در بانک های مسکن و صادرات را نیز کلید زد.
بر اساس این گزارش ، امروز طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، ابوالقاسم رحيمي اناركي به سمت رييس هيات مديره و مديرعامل بانك مسكن انتخاب شد.

همچنین صیدی به عنوان عضو هيات مديره به بانك صادرات از سوي وزير  اقتصاد معرفي شد،وی اولین گزینه مدیر عاملی بانک صادرات خواهد بود، بر اساس ماده ٦١ اساسنامه بانك هاي تجاري غيردولتي بعد از برگزاري مجمع فوق العاده بانك به عنوان مديرعامل منصوب میشود.

به نظر می رسد ، وزیر اقتصاد تغییرات در بازار مالی را شدت بخشیده حال باید دید دامنه این تغییرات به شرکتهای بیمه دولتی نیز خواهد رسید؟

اگرچه در حال حاضر فضای تحولات در صنعت بیمه به آرامی پیش می رود اما تکاپوی برخی مدیران دولتی برای عرضه عملکرد خود کاملا مشهود است ، چند روزی است که یکی از شرکتهای بزرگ بازار از فضای تبلیغاتی کانالهای تلگرامی پر بازدید با انتشار نمودارهایی به نمایش عملکرد خود مبادرت ورزیده است.

دو شرکت بیمه ای  واگذارشده نیز در روزهای اخیر تحت تاثیر فضای حاصل از اخبار واگذاری سهام دولتی بسر می برند و باید دید تا 16 بهمن ماه که زمان عرضه سهام انها است فضای مدیریتی چگونه خواهد بود؟
 
https://akhbarbank.com/vdcgn39n.ak9ut4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
بهمن
Iran, Islamic Republic of
در شرکت بیمه دولتی متاسفانه ضعیف ترین و سنتی ترین افراد بعنوان مدیران استانی انتخاب شده اند که بیشترین میزان پرداخت خسارت های میلیاردی جعلی توسط همین افراد ناآگاه پرداخت شده است مقصر اصلی کسانی هستند که این افراد ضعیف را بعنوان مدیر استانی انتخاب کرده و یا تغییر نمی دهند افرادی که به جای شایسته سالاری و بررسی عملکرد دنبال اخذ نامه از ارگان های مختلف جهت تداوم بی خردی خویش هستند تا همچنان به بیت المال ضربه بزنند و هرگز پاسخگو نباشند.
مریم
Iran, Islamic Republic of
توانگری مالی بیمه ایران برای سال دوم نیز در رتبه چهارم قرار گرفته و اگر ملاحضات را کنار بگذاریم در رتبه پنجم است و طبق گزارشات نهادهای نظارتی بیشترین میزان جعل اسناد و پرداخت پرونده های غیرقانونی در بیمه ایران از منابع مردم صورت می گیرد.
تازه ترین اخبار