۰
۱
بانک آینده، با اجرای «طرح زرین ۴» در سه ماهه پایانی سال ۹۶ و در بازه زمانی یک دی ماه ۹۶ تا ۱۵ اسفند ۹۶ طرح بخشودگی جرایم تاخیر تسهیلات اعطایی را اجرا می‌کند.
به گزارش اخبار بانک، بر اساس این طرح، مشتریانی که تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۶، نسبت به تسویه نقدی بدهی های تسهیلاتی و یا به‎روزرسانی اقساط اقدام نمایند؛ از مزایای مختلفی، از جمله بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم تاخیر پرداخت اقساط، بدون توجه به نرخ سود و نوع تسهیلات، برخوردار خواهند شد.

گفتنی است، در این طرح برای مشتریانی که زودتر از موعد سررسید، اقدام به تسویه تسهیلات خود نمایند، مزایایی به عنوان جایزه خوش حسابی در نظر گرفته شده است. بر اساس این گزارش، «طرح زرین ۴» از تاریخ یک دی ماه ۹۶ تا ۱۵ اسفند ۹۶، در تمامی شعب بانک آینده در سراسر کشور، اجرا می شود.

لازم به ذکر است، مشتریان، برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند با مرکز ارتباط بانک به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به کلیه شعب بانک آینده در سراسر کشور، مراجعه کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcjhmei.uqeatzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
درمانده
Iran, Islamic Republic of
معلومه دیگه پولای سپرده گذارای افضل توس دستشه
نمیدونه با اون همه سرمایه چیکار کنه واسه سپرده گذارای خودش خرج میکنه افضلی ها همچنان باید پولاشون بدون سود و تازه کسر سود دست آینده بمونه
تازه ترین اخبار