۰
۷
متاسفانه سریال لیسانسه ها تفاوتی بین موسسات مالی مجاز و غیرمجاز قائل نیست.
ندانستن فرق میان موسسات مجاز و غیرمجاز در سریال تلویزیونی
هادی نادرزاده استاد- فرهنگ سازی سپرده‌گذاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز همواره مورد تاکید مسئولان رده بالای کشور بوده است.
اقدامی که اگر در چند سال گذشته به خوبی صورت می‌گرفت شاید اکنون بسیاری از مالباختگان موسسات اعتباری غیرمجاز سپرده های خود را از دست رفته نمی‌دیدند.

صدا و سیما در شبکه سه سریال شبانه ای به نام لیسانسه ها دارد که در چند قسمت اخیر سعی داشته مردم را از سپرده گذاری در موسسات مالی و اعتباری برحذر دارد.

این در حالی است که صدا و سیما باید شهروندان را از خطرات سپرده گذاری در موسسات مالی و اعتباری "غیر مجاز "آگاه سازند و نه تمامی موسسات اعتباری که برخی از آنها از بانک مرکزی مجوز دارند.

متاسفانه اطلاع رسانی ضعیف و ناقص در این سریال باعث شده بازیگران آن بینندگان سریال را از سپرده‌گذاری در موسسات مالی و اعتباری برحذر دارد.

در دیالوگ های رد و بدل شده بین بازیگران این سریال عنوان می‌شود که در صورت سپرده گذاری در موسسات اعتباری ممکن است سپرده ها از بین برود این در حالی است که این موضوع کاملاً اشتباه بوده و سپرده‌گذاری در موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز باعث از بین رفتن سپرده‌ها می شود و سپرده گذاری در موسسات مجاز مشکلی نداشته و نخواهد داشت.

هم اکنون تعدادی از موسسات اعتباری به صورت مجاز در حال فعالیت در شبکه بانکی هستند که اتفاقا در رده‌های بالایی از نظر منابع قرار دارند.

 خوب است صدا و سیما در چند قسمت باقی مانده این موضوع را اصلاح کرده و پس از عبارت موسسات مالی و اعتباری کلمه "غیرمجاز " را نیز به صدای بازیگران سریال اضافه کند.
https://akhbarbank.com/vdcdno0k.yt05n6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
Netherlands
اگرکارشناسانه عمل میشد هرگز این سونامی پیش نمی امد
البته اگر تعمدی نبوده باشد
علی
United States
مگه کاسپین مجاز نبود ؟؟؟؟
همشون مثل هم هستن
بهداد
سلام.والا ما تو موسسه مالی مجاز و مجوز دار کاسپین پول گذاشتیم و پرید. از چی انتقاد می کنید
دلواپس
ما که فرق موسسه مجاز یا غیرمجاز نفهمیدیم من در موسسه کاسپین که مجوز داشت سپرده گذاشتم و تسهیلات گرفتم ولی الان خیلی مشکل دارم و زندگیم در خطر فرو پاشی است.
سپرده گذار در موسسه مجاز کاسپین
Iran, Islamic Republic of
اگه در موسسه دیگری که مثل کاسپین مجاز باشه سپرده گذاری کنیم بعد بانک مرکزی بگه سوء تفاهم شده!!مجاز نبوده تکلیف چیه؟!مگه گفتنش براشون سخته؟!
محسن
Iran, Islamic Republic of
این همه بانک دولتی خصوصی ارگانی کاسپین چه وجه تمایزی این وسط داشت که ملت هجوم بردن تو این موسسه اما و اگر دار؟؟؟
جز دریافت سود بالاتر و طمع؟؟؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتن
مرگ بر موسسه مجاز و غیر مجاز
درود بر بانک
(البته مهر اقتصاد مجوز نداره)
تازه ترین اخبار