۱
۱
واریز سود سهام عدالت ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومانی توسط دولت سوالات و ابهاماتی را برای دارندگان این سهام ایجاد کرده است.
سود سهام عدالت ۲۶ هزار تومانی و چند علامت سوال
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، در طی دو روز گذشته دولت سود سهام عدالت را به میزان ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان برای هر نفر واریز کرده است.

 واریز مبلغ فوق گرچه اقدام خوب و پسندیده است که پس از سالها از ثبت نام متقاضیان و مشمولان سهام عدالت صورت پذیرفته اما مبلغ ناچیز آن سوالات و ابهامات بسیاری را متصور شده است.

 نزدیک یک دهه پیش دولت وقت اقدام به توزیع سهام عدالت بین مشمولان این طرح کرده و حال پس از حدود ۱۰ سال برای هر سهم سود تنها معادل ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عنوان سود به دارندگان این سهام پرداخت شده است.

 سوالات و ابهاماتی که مطرح می‌شود این است که چگونه در طی حدود ۱۰ سال تنها ۲۶ هزار تومان سود برای هر سهم توسط شرکت‌های زیرمجموعه سهام عدالت کسب شده است؟

 همچنین این که چگونه متقاضیان و مشمولان این طرح انتخاب شده و هم اکنون بسیاری از افراد جامعه نتوانستند این سهام را در اختیار داشته باشند؟

 با وجود گذشت ۱۰ سال از ثبت نام مشمولان سهام عدالت برخی از آنها از دنیا رفتند و به دیار باقی شتافتند حال سرنوشت سود سهام آنها چه میشود؟

البته گفته شده است سود سهام عدالت در چند مرحله واریز می شود و مبلغ آن بیشتر از ۲۶ هزار تومان است. اما خوب بود دولت به جای واریز چند مرحله ای سود سهام عدالت، مبلغ فوق را به یکباره به حساب متقاضیان واریز تا این مبلغ پس از گذشت ۱۰ سال کمی به چشم بیاید.
https://akhbarbank.com/vdcbzabs.rhbz9piuur.html
برچسب ها: سهام عدالت
مشاهده نظر مخاطبان
حمید
Iran, Islamic Republic of
چرا بانک صادرات برای من مبلغ 24600 تومان واریز کرده چرا حتما بانک سود خودشو برداشت کرده 2000 تومان ان هاپلو شده
تازه ترین اخبار