۰
اخبار بانک: مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین نقش آفرینی پرسنل در ارائه خدمات به مشتریان را مهم ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ مشتری مداری، اولین اصل پذیرفته شده در بانک ایران زمین است که در فضای کنونی رقابت می‌تواند جزو مزایای رقابتی ما محسوب شود.
مشتری مداری،اولین اصل پذیرفته شده در بانک ایران زمین
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانها با اشاره به فضای رقابتی فشرده حال حاضر بانکی گفت: اهمیت تجهیز منابع، وصول مطالبات، جذب و نگه‌داری مشتریان استفاده از امکانات و ابزارهای مجود حائز اهمیت ویژه ای است.

وی با اشاره به طرح جهش که با هدف تقدیر از سپرده گذاران با هدایای جذاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: یکی از اهداف این طرح تقدیر از مشتریان فعال در باشگاه مشتریان بانک است.

یزدانجو افزود: باشگاه مشتریان بانک ایران زمین جزو حوزه‌هایی است که در راستای بانکداری دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده و در یک ساله اخیر رشد صد در صدی را در اعضای و مشتریان وفادار تجربه کرده است.

مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین با اشاره به طرحهایی که در حال اجراست (طرح جهش، طرح تعاون، طرح تلاش یک و طرح زمستانه) از کلیه پرسنل خواست در معرفی این طرحها به مشتریان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا شاهد استقبال حداکثری باشیم.

یزدانجو درک صحیح پرسنل از طرحها را مهم ارزیابی کرد و از مدیران استانی خواست تا کلاسهای آموزشی را در جهت معرفی ظرفیت و پتانسیلهای این بسته‌ها که  به عنوان ابزارهای رقابتی در اختیار شعب قرار گرفته، برگزار کنند.

آغاز اجرای طرح‌های متنوع بانکی در بانک ایران زمین

طرح‌هاي جذابي در راستاي مشتري مداري و استفاده از تجربيات مشتريان از سوي معاونت عمليات بانكي در تمامي شعب بانك ايران زمين آغاز شد.

در اين راستا و به منظور استفاده بهينه از طرح هاي نامبرده شده مديريت شعب استان هاي غرب كشور، استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهار محال بختياري، شعب استان گيلان، شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان، شعب استان هاي فارس و بوشهر، شعب استان هاي خوزستان و لرستان و شعب استان هاي مازندران و سمنان جلسات توجيهي اين طرح ها را با حضور كليه مسولين شعب در جهت تبيين اهداف، راهكارها و ارائه رهنمودها برگزار كردند.
https://akhbarbank.com/vdcjoxei.uqeamzsffu.html
تازه ترین اخبار