۰
۱
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰

سود سهام عدالت از امروز واریز می‌شود

اخبار بانک: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به دستور رئیس جمهور از امروز مرحله­ نخست­ واریز سود سهام عدالت آغاز می‌شود.
سود سهام عدالت از امروز واریز می‌شود
به گزارش اخبار بانک به نقل از فارس، میر علی اشرف عبداله پوری حسینی؛ رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر واریز قطعی سود سهام عدالت­ افزود: هزار و دویست میلیارد تومان از سود سهامداران را­ تا به حال ­سازمان خصوصی سازی دریافت­ کرده است­­ که در مرحله­ نخست­­­ با دستور رئیس جمهور از سه شنبه ۱۹ دی ۹۶­­­ به حساب مشمولان واریز می‌شود.

وی گفت:­ مبلغ آن برای کسانی که آورده یکی میلیونی کامل دارند، یعنی آن‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و کسانی که ۴۷۰ هزار تومان مابقی را واریز کرده اند؛ ۱۵۰ هزار تومان سود سال ۹۶ به صورت کامل واریز می‌شود و برای بقیه نسبتی از آورده‌ای که داشته‌‌اند، واریز خواهد شد.

پوری حسینی گفت: البته این مرحله نخست­­ِ واریز سود سهام عدالت خواهد بود که با توجه به ۱۲۰۰ میلیارد تومان سود دریافت شده از شرکت‌ها امکان پرداخت ۵۰ هزار تومان از ۱۵۰ هزار تومان سود سهامداران یک میلیونی ­­را به سازمان خصوصی سازی می‌دهد.

وی­ افزود: سعی سازمان خصوصی سازی این است که الباقی مبلغ سود را قبل از عید واریز کند که این بستگی به دریافت سود از شرکت‌های سرمایه پذیر دارد. اگر تا پایان سال سازمان خصوصی سازی نتوانست­ همه ­سود را از شرکت‌ها دریافت کند مرحله سوم و نهایی پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۶، اوایل سال ۹۷ واریز خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcaeynm.49n0u15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Meyti
United States
منو این همه خوشبختی محاله
تازه ترین اخبار