۰
۲
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳

قیمت ارز و سکه، یکشنبه 7 آبان

دلار آمریکا در ادامه روند صعودی روزهای اخیر با افزایش ۳۸ تومانی به ۴۰۷۰ تومان رسیده است و از سوی دیگر سکه تمام طرح جدید نیز با افزایش ۹۰۰۰ تومان یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان عرضه می‌شود.
قیمت ارز و سکه، یکشنبه 7 آبان

به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، بازار ارز با روند صعودی قیمت همراه شده است. به غیر از دلار که با افزایش قیمت روبرو شده یورو با افزایش ۲۰ تومانی ۴۷۹۸ تومان، ‌پوند انگلستان ۵۳۷۳ تومان و لیر ترکیه که بر خلاف سایر ارزها کاهشی شده ۱۰۹۷ تومان فروخته می‌شود. از سوی دیگر دلار مبادله‌ای ۳۴۷۸ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

بازار سکه هم مانند بازار ارز صعودی شده است. سکه تمام که ۹۰۰۰ تومان گران شده است یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان قیمت دارد. همچنین نیم سکه ۶۷۲ هزار تومان و ربع سکه ۳۷۹ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد.

طلا هم مانند سکه و ارز روندی صعودی پیدا کرده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۴۴ تومان و مثقال طلا ۵۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. اونس طلا نیز برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۷۴ دلار و ۶ سنت داد و ستد می‌شود.

نوع طلا قیمت تفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۴۴ تومان ۶۴۷ تومان افزایش
مثقال طلا ۵۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان ۲۹۰۰ تومان افزایش
اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۷۴ دلار و ۶ سنت بدون تغییر
نوع سکه    
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۱۷ هزار تومان ۹۰۰۰ تومان افزایش
نیم سکه ۶۷۲ هزار تومان ۷۰۰۰ تومان افزایش
ربع سکه ۳۷۹ هزار و ۷۰۰ تومان ۷۷۰۰ تومان افزایش
سکه گرمی ۲۵۳ هزار تومان ۲۰۰۰ تومان افزایش
نوع ارز    
دلار آمریکا ۴۰۷۰ تومان ۳۸ تومان افزایش
یورو ۴۷۹۸ تومان ۲۰ تومان افزایش
پوند انگلستان ۵۳۷۳ تومان ۱۹ تومان افزایش
لیر ترکیه ۱۰۹۷ تومان ۱۰ تومان کاهش
یوان چین ۶۳۵ تومان ۲ تومان افزایش
درهم امارات ۱۱۱۸ تومان ۴ تومان افزایش
https://akhbarbank.com/vdceoo8n.jh8nfi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
هادی
اقای ریس اتحادیه چرا وقتی قیمت جهانی پایین میاد شما درکشور قیمت را پایین نمیاورید چرا واقعا باکشوری که اینهمه شهیدداده وطبقه اسیب پذیردارد این همه پول برای چیست چراخدارادرنظرنمیگیرید
مردم هرروز نگران
آخه مگه مملكت در حال جنگه كه هرروز ارزش پول ملى مياد پايين و گرانى زياد ميشه ! پس كجاست اون ثبات اقتصادى وامنيت پايدار كه مداوم دم از ازش ميزنند؟ بابا به خدا زشته براى يه مملكت با اين همه ثروت !!! مردمش هرروز فقيرتر و گرفتارتر بشن ! پس كى بايد مردم يه زندگى آروم داشته باشند !؟
تازه ترین اخبار