۰
۶۲
اخبار بانک: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هماهنگی های لازم بین بانک مرکزی، قوه قضاییه و وزارت اقتصاد درباره بازپرداخت سپرده های مردمی در موسسات غیرمجاز گفت: برای این موضوع به فرمول مشخصی رسیده ایم.
فرمول مشخص برای بازپرداخت سپرده های مردمی در موسسات غیرمجاز
به گزارش اخبار بانک به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی که در جلسه علنی امروز مجلس و در واکنش به تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه سخن می گفت، این موضوع را بیان کرد.

قاضی پور در جلسه علنی امروز اظهار داشت: براساس اصل ۸۸ قانون اساسی اگر یک چهارم کل نمایندگان درباره یک یا چند وظیفه از رئیس جمهوری سوال کنند پس از امضای نمایندگان باید سوال از رئیس جمهوری به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه شود.


وی افزود: نمایندگان این روند را در رابطه با سپرده های بانکی انجام دادند و شما به عنوان رئیس مجلس، مسعود پزشکیان را مسئول این موضوع معرفی کرده اید که چندین جلسه نیز برگزار شد؛ اما متاسفانه تجمعات از مقابل بانک مرکزی خارج شد و در مقابل قوه قضائیه و مجلس تجمعات دیگری برگزار شد که نشان می دهد برخی افراد این مردم را تحریک می کنند که البته مردم نیز حق دارند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یا امروز سوال ما را اعلام وصول کنید یا اینکه رئیس جمهوری دوستانه توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.


لاریجانی گفت: در مورد بانک ها(موسسات غیرمجاز) پیگیری ها متوقف نشده و از زمانی که شما و" علی وقف چی" نماینده زنجان در مجلس به جد پیگیر این موضوع بودید، مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس نیز جلساتی را برگزار کرد و مشخص شد که بین بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و قوه قضائیه هماهنگی های لازم انجام شود تا اموالی که گرفته شده به مرور با دستور قاضی آزاد شود و به مردم پرداخت شود.


وی ادامه داد: جلسات متعددی برگزار شد و به فرمولی رسیده ایم که انجام می شود و اگر مشکلی به وجود آید باز هم پیگیر می شویم تا رفع شود؛ لازم به ذکر است آن تعهدی که در ابتدا داده ایم پیگیری و عملی شد.

https://akhbarbank.com/vdcgzw9n.ak9nt4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
بفرمایید وضعیت ما سپرده گذاران ثامن چه میشود،باور کنید اینطور پیش بره میام تهران جلوی درب بانک مرکزی خودمون اتش میزنیم.شنا ماهارو گرفتار کردید،زندگیم سیاه شده،به حق این ماه کار مارو درست کنید
تو ر خدا تکلیف ثامن مشخص کنید
مهربان
ثامن که سود ازش کم نشد. از اصل پول هم کم نشد وتا 300 ملیون کامل پولشونو گرفتن. بد بخت کاسپینیها را در یابید؟تازه هیچ وقت هم کلمه ثامن در لیست بانک مرکزی دیده نشد.
راحله
United States
من درموسسه میزان سپرده داشتم. بانک صادرات هم 300 ملیون تومن منو یکسال سود 17 درصد داد 2 ماه پیش هم تمامشو پرداخت کردولی خواهرم از دست موسسه کاسپین خیلی عاجزه. تو این یکسال 10 سال پیر شده از بس بهشون وعده سر خرمن دادن.
پردل امیدان
مردم منتظر حکم 236 کاسپین فرشتگانیها هستن نه سامن
بیدار
United States
اینا ثامن الایمه هستن نه ثامن الحجج
عسگراولادی
کدام فرمول آقای لاریجانی؟ همان نصفه نیمه؟ لطفا بیشتر توضیح بدهید؟ آخه روی چه حسابی موسسه فرشتگان بعد از یکسال از تعطیلی حقوق کارمندانش را میدهد اقساط نجومی وامهایش را میگیرد ولی 24 ماه سود از سپرده گذار بعلاوه 10 درصد از اصل کم میکند؟مگه مردم به این موسسه دین داشته اند؟کدام دین؟
مقدم
تو رو حدا خودت آقای لاریجانی شفاف و از تریبون مجلس این فرمول را برای همه توضیح بده که همه جوونمرگ شدن.
236
فعلا که کاسپینیها شب و روز لحاف پهن کردن و تحصن کردن.
از کرمان
بابا پس فایده این 236 چی شد؟؟؟؟؟
میخواستی فایده داشته باشه.... اینها همش واسه خرید زمان هست...
این حرفها را ول کنید... یه کلمه فقط بگید پول مردم تو این موسسات چه شده است؟ و وام گیرندگان کلان این موسسات را به مردم معرفی کنید مردم خودشون بهتر از دولت و مجلس میتونند حقشون را از اونا بگیرند.
مشهدی
جناب حاجی تفکر ثامنیها تا مبلغ 300 ملیون کل پولشونو بدون کسر یک ریال سود کامل گرفتن تازه تا 45 و 60 درصد هم سود میگرفتن نه 25 تا 27 درصد.
سپرده گزارثامن
کی ثامن این پولا داده که ما نفهمیدیم لطفا وقتی از چیزی اطلاع نداری شایعه پراکنی نکن
حميد
Iran, Islamic Republic of
بابا اينا منظورشون ثامن الحجج هست.
اکبری
United States
بله ثامن الحجج غیر مجازیک ریال از پول مردم کم نکرد تازه سود 55 درصد هم میداد.
United States
ثامن الحجج نه ثامن الایمه
تا حکم 236 صادر نشه کاسپینیها یک قرون از پول نصف شدشونو نمیگیرند.
موقع سپرده گذاری آنهارا که مبالغ بالایی میاورند، با وعده جذب میکنند ولی ۱- ازهمان پول به سایر مشتریان وام میدهند ۲- با مانور روی سپرده های بالا ، سایر مردم را قانع میکنند تا سپرده بیاورند ۳- در مواقع بحران ابتدا سپرده های خرد پس داده میشود ومشتریان کلان که باعث اعتبار موسسه شده اند، باید در آخر صف بمانند!
نادرشاه حسینی
با عرض سلام خدمت رئیس قوه قضائیه تورابه خدا زودتر تکلیف موسسه افضل توس که تحویل بانک آینده داده اند رامشخص کنید به خدا دارم سکته میکنم
کاسپینی
236 کاسپین به قوه قضاییه رفته نه لشکر بقیه تعاونیها مردم منتظر حکم 236 هستن.
امید سپردگذاربدرتوس سبزوار
Italy
سپردگذار بدر توس استان خراسان رضوی شهر ستان سبزوار هستم​ درست ۳سال که موسسه کاسپین پول سپرده ما رامسدودکرده وبرای اجاره خانه وبیماریم از پدر و مادرم پول قرض گرفته ام در ضمن بعلت استراس زیاد به بیماری سرطان خون متداول شدم تو راخدا کمکمان کنید از حقمان تو قوا قضائیه ومجری دفاع کنید
علي
Russian Federation
بعداز دو سال شما هنوز موسسه ثامن الحجج رو ساماندهي نكرديد !! چه برسد به بقيه!
خراسانی
همینکه از ثامن الحججیها سود واز اصل کم نکردن خودش خیلیه. موسسه غیر مجاز!!!!
البرز ایرانیان
چرا بانک تجارت درباره البرز ایرانیان بیانیه نمیده
سپرده گذار کاسپین خواهان تسریع در رسیدگی به ماده 236 و اعماده ماده 171 جهت سپرده گذاران کاسپین
Iran, Islamic Republic of
جناب لاریجانی چرا طرح سئوال از رئیس جمهور را بابت سپرده گذاران موسسات مالی خصوصا کاسپین اعلام وصول نمی کنید فرمول های بانک مرکزی بدرد خودش می خورد سپرده گذاران موسسه کاسپین اجازه نمی دهند از سپرده هایشان چیزی کسر شود ما در موسسه مجاز و مورد تائید سپرده گذاری بدون ریسک انجام داده ایم ما در بورس که سرمایه گذاری نکرده ایم چرا دارید بجای دفاع از مردم جلوی طرح سئوال را می گیرد آقای رئیس جمهور در این یازده ماه که هزاران بحران برای دو میلیون نفر سپرده گذار کاسپین به همراه خانواده هایشان رخ داده حتی یکبار شخصا به این مسئله ورود نکردند این توهین به شعور ماست که ایشان حرف حقوق شهروندی می زنند آنوقت سپرده گذاران کاسپین را قابل دیدن نمی دانند جناب لاریجانی اگر می خواهید در آینده مسئولیت های بالاتر و سنگین تری داشته باشید باید دل این مردم باهوش را بدست آورید آقای روحانی فکر کردند محافظه کاری باعث فراموشی ملت می شود زهی خیال باطل ، نام کاسپین یادآور کوتاهی و حق خوری دولت و بانک مرکزی خواهد بود.
سپرده گذارآرمان البرزایرانیان
سلام توروخداقسمتون میدم به این ماه عزیزتکلیف مارومشخص کنیدیک عمرزحمت کشیدیم یک شبه همه روبردنندزحمت چندین ساله ماروبهمون برگردانید.بلاخره خداحق مظلوموازظالم میگیره
جواد
چرا ثامن پول ماراپس نمیده بانکداری اسلامی اینه
چرخی
ثامن تا 300 ملیونو بدون کسر یک ریال داده جناب تفکررررر.
ثامن فقط مبالغ جزء یا سود بانکی رو روزانه تاسقف 200 و هفتگی تا سقف 800 هزار تومن میده فقط همین
سپرده گذار غیر مجاز ثامن الحجج ومجاز کاسپین هر 2 تا
United States
شما ثامن الایمه را میگید ثامن الحجج تا 500 میلیون تومن بدون یک ریال کسر را داده ومیدهد.
United States
ثامن الحجج اشتباه نشود با ثامن یا ثامن الایمه
سپرده گذار وحدت
چرا تکلیف سپرده گذاران کلان وحدت آرمان مشخص نمیشه. وقتی یه نفر پول خونه رو بزاره تو بانک تا دنبال خونه بگرده و بعد پول قفل شه چه باید کرد!؟؟؟؟مردم ابرو دارند. حداقل یه حساب ملل برامون باز کنید و پول توش درج بشه و بگن یک ماه دیگه بیا.تکلیف بدونیم چه کنیم.میگن حسابرسی هم شده.اموال و املاک زیاد و اکازیون هم که داره.کلی هم ملک و مغازه و هتل و....پس چرا نمیفروشید و پول مردم رو نمیدهید!!؟؟؟
رشد ملک هاش هم نوش جونشون.آمار دارم چقدر رشد کردن. فقط پول مردم رو بدید.چقدر باید استرس داشته باشیم.4 ماه شده آخه.
حامد
سلام من سپرده گذار تعاونی ولیعصر هستم به خدا ما قشر ضعیف جامعه هستیم پس تکلیف مارو کی مشخص میکنید به خدا از بی پولی به گدایی افتادیم.
اسی
درباره موسسه ثامن الئمه کاری بکنید هفته ای 200 میدن آخه به کجامون میرسه بعدشم میری تو موسسه اش همشون مشکی پوشیدن و در و دیوارشون پر از یا حسین یا حسین کردن آخه پول مردم و نمیدید و مردم راضی نیستند و اونوقت ادعای دینم میکنید
پروانه
Iran, Islamic Republic of
پس ثامن العمه چی میشه شما که گفتین ور شکست نشده پس پول مردمو بدین
مهدی
ثامن چرا پولمونو نمیده تورو خدا ریختم بهم
حسن
نفرین مردم بالاخره جواب خواهد داد
رضا
Iran, Islamic Republic of
فرمول چی،شماروبه خداوضعیت البرزایرانیان رومشخض کنیدچرابانک تجارت همش انکارمیکنه؟شماروبه همین امام حسین اینقدرملت رواذیت نکنید
زارعی
Germany
افضل توس سپردهای بالای سه میلیون چه شد؟چرابانک اینده اقدام نمی کند؟تورا به خدا زودتر کاری بکنید.
سپرده گذار کاسپین
شمارو به این ماه عزیز قشم بیشتر از این اعصاب مارو خرد نکنید. بخدا این پول ما پول حروم نبوده که اینجوری بلا سر ما آوردید. وضعیت ما را زودتر روشن کنید. صبر هم حدی دارد
محمد
United States
سواره از پیاده خبر نداره.فعلا به مستضعفین احتیاجی ندارن.اگه بخوان یه شبه حلش میکنن.فعلا نمیخوان .مردم آزاری براشون عالمی دا ره.
چه فرمولی باز چند ماه هم این طوری مردم سر بدوانید شما رو به کی قسم بدم مردم از بدبختی در بیارین پول همه ی موسسات من یه افضل توسی هستم کی میخواین مقادیر بالا رو اعلام کنید بابا پول لازم داریم خدا شاهد همه ی پولامو اونجا گذاشتم هیچ چی دیگه نداریم رحم کنید ما گدا نیستیم
زانا
البرزایرانیان چی پس؟
شاحسینی افضل توس
تکلیف کسانی که 550میلیون گذاشتن موسسه افضل توس که گفتید این موسسه مال خانواده شهداوجانبازان است چیه این3میلیون که اعلام کرده ای کی می سه به 550میلیون قضاوت کنید
مال باخته افضل
Iran, Islamic Republic of
آخه قربون اون دل گرفته ات برم، اعتقاد واحترام به شهدا و جانبازان و خونواده هاشون، با کمال افتخار مال ما مردم عادیه، اما برای آقایان و ژنهای خوب، فقط ابزار کلاه برداری و پناهگاه روزهای خطر و غیرتی کردن ملت بدبخت برای خلق حماسه است.
سلام.اقای لاریجانی لطفا در مورد موسسه ارمان هم پیگیر باشید.سپاس
فقط باعث و باني اين اتفاقات به خدا واگذار مي كنيم.
زیبا
به مرور یعنی چندسال دیگه؟
رضا تقوی از نهبندان
Denmark
منم سپرده گذار افضل توس
ومارگزیده موسسه میزان هستم برادر مقصر خودمون هستیم که اعتماد میکنیم اگه برادرمون بگه صد میلیون یک هفته ای به من بده هم مزد وهم منت به خدا این کارو نمیکنیم وهزار تا دروغ بهش میگیم اما زحمت کشید یک عمرمونو به افضل یا... میدیم چون افراد خوب وباایمان هم دراونجا سپرده دارن وگفتن میزان غیر مجاز بود ولی این موسسه مربوط به ... هاست ما هم باور کردیم وبا این وضع که بانک آینده جلو میره 10 سال دیگه نوبت من میشه خدا خودش به داد افضلی ها با...برسه ما که زنده نخواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
کاسپین چرا پرداختهایش متوقف شده چرا بانک مرکزی با این ندانم کاریهایش همکاری نمیکنه 390 م سپرده دارم هنوز یک ریال هم بهم نداده اند .
سپرده گذار کاسپین
چرا اقای وقف چی را به جای اقای پزشکیان مسئول مذاکره و دریافت اطلاعات سرمایه های مردم از بانک مرکزی نمی کنید تا به حساب این عزیزان همیشه در صحنه زیر کولر و داخل ساختمانهای مجلل رسیدگی کنند . ایا نتیجه تمامی این مذاکرات نمی بایستی باعث شادی و خرسندی سپرده گذار بی گناهی گردد که حتی به اندازه سر سوزنی در محضر خدا در این جریان مقصر نیست .
Iran, Islamic Republic of
بیاید بین مردم ببینید برای مردم چقدر سخت میگزه با پول مردم امروز و فردا میکنین خدا لعنت کنه همه شمارا
با سلام و تشکر از اینکه جزیی از دردهای مردم بیچاره شده موسسات مالی منعکس میکنید
خیلی از مردم به اینترنت دسترسی ندارند ببینید چقدر مردم گرفتار این موسسات مالی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من مریض هستم باید جراحی بشم ثامن پولمو نمیده این درسته دارن بامردم چکار میکنند
همین نفرینای مردم میخوان که پشت سرشون باشه وگرنه زودتر حلش میکردن
میزان قدیم
Germany
جا دارد از بانک صادرات ایران تشکر کرده باشیم که در مدت زمان کوتاه حساب سپرده مردم را با سرعت داد و به پایان رساند ما میزانیها تشکر میکونیم
سپرده گزار ثامن
دلم میخواد یکی از آدمایی کهه دارن تو کار مردم بدبخت گره میندازن،تو کارشو ن گره بیافته تا حال مردم گرفتار و بیچاره بفهمن
دوصد حرف چون نیم کردار نیست
سپرده گذار ارمان وحدت
بااز هم دم ملل گرم داره پول ها رو میده از بقیه که آبی گرم نشد
اسماعیل مهدی رودی
با سلام وخسته نباشید باید عرض کنم ما استفاده کنندگان تسهیلات درمقابل سپرده با بقیه فرق داریم ازروز اول یک ریال هم ندادید درجواب سوال ما میگویند که شرکت انتقال دهگده اطلاعات باما همکاری نمیکند .واقعا جای تاسف است چقدر ضعیف چقدر!°جانباز جنگ تحمیلی ودارنده دانشجوی دکتری ازاد .لطفا یک کم به فکر ما هم باشید
تازه ترین اخبار