۰
۱۹
اخبار بانک: بانک آینده در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ وضعیت تمامی سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس، بررسی و اطلاعات آن با ذکر جزئیات روشن شده است و بخش عمده‌ای از دارائیها و بدهی های تعاونی در حال تصفیه افضل توس (به‌رغم کوتاه بودن زمان در اختیار) شناسایی و ارزیابی شده و برای استحضار و اخذ دستور به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.
اطلاعیه جدید بانک آینده درباره تعاونی اعتبار افضل توس
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، روابط عمومی بانک آینده اعلام کرد؛ پیرو واگذاری مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار، مواردی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در اجرای این مسئولیت را به استحضار ذینفعان تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به ویژه‌ سپرده‌گذاران محترم آن تعاونی می‌رساند:

۱- یک هفته پس از واگذاری رسمی، بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران بانک آینده در شعب تعاونی در حالِ تصفیه افضل توس در سراسر کشور مستقر شده و پاسخگوی سپرده گذاران تعاونی افضل توس و رفع سایر مشکلات احتمالی آن‌ها بوده‌اند.

۲- وضعیت تمامی سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران، بررسی و اطلاعات آن با ذکر جزئیات روشن شده است.

۳- بانک آینده ضمن آماده‌ کردن زیرساخت‌های فنی، آمادگی خود را جهت انتقال سپرده های مشتریان تعاونی افضل توس (در حال تصفیه) به بانک محترم مرکزی اعلام کرده است.

۴- بخش عمده‌ای از دارائیها و بدهی های تعاونی در حال تصفیه افضل توس (به‌رغم کوتاهبودن زمان در اختیار) شناسایی و ارزیابی گردیده و برای استحضار و اخذ دستور به مراجع محترم ذیصلاح ارسال شده است.

۵- بانک آینده آمادگی دارد؛ به محض صدور مجوز مراجع محترم ذیصلاح، طی یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده، نسبت به انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی پیش‌گفته، اقدام کند.

برای استحضار بیشتر سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، اضافه می‌نماید؛ این اقدام بانک آینده، در اجرای وظیفه پس از واگذاری مسئولیت از سوی نهاد ناظر از یک سو و ایفای مسئولیت اجتماعی بانک از سوی دیگر بوده و در همین راستا، بانک آینده، سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را به صبر و شکیبایی بیشتر تا زمان صدور دستور مقتضی از سوی نهاد های مرتبط، دعوت می‌کند.
https://akhbarbank.com/vdcev78n.jh8nfi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
مهدی اسفندیارپور
سلام
حساب من در افضل توس بابت فروش ملک در سیرجان بوده است وتتمه ان بیش از دومیلیارد تومان است ، وقصد همکاری با بانک اینده را دارمو بیشتر نگرانی سپرده گزاران بدلیل عدم اگهی انها از روند امور است بهتر است مرتب در مورد روند کارها به مردم اطلاع رسانی شو د
واقعا زندگی خیلی ها ومن بشدت تحت تاثیر این واگداری وبلوکه شدن حسابهاست
لطفا در مورد سود سپرده های معوقه وپیش رو اطلاع رسانی نمایید
ورامینی
بخدا صبر داریم
اما بعد دوسال بیکاری با ۱۳ سال سابقه
و یه دختر ۸ ساله و یه نوزاد
و مسدودی سه ماهه پول و واریزی
دیگه کسی بما قرض نمیده و از خرج خوراک درموندیم
بداد این بچه ها برسید و حقمون رو بدید
کمک پیشکش
خدایا کمک
ناصر
ممنون ازبانک اینده
ازمراجع ذیصلاح خواهش می کنیم زودتراقدام کنند
علی
Germany
ضمن تشکر ازدطلاع رسانی.باتوجه به اینکه سپکه عمومرده گزاران عموماا ازخانواده شهدا جانبازان وایثارگران هستند وازسود سپرده های خود کمک زندگی خود بودند لذا تقاضا داریم موضوع جدی تر پیگیری شود تاسپرده گزاران خاطره خوشی وخوش قولی ازمسئولین بانک ایتده داشته باشند وهم ترغیب شوند سپرده هاشون رو نزد بانک اینده نگه دارند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خداروشکربازهم گلی به جمال بانک آینده،پس بانک تجارت کی به دادمشتریهای تعاونی البرزایرانیان میرسه،همه بیانیه دادن بجزبانک تجارت،شماروبخدایه فکری هم بحال مابکنید
ماشاءالله بانک آینده
سعید
واقعا به مدیر مدبر آینده باید تبریک گفت با اینکه بیانیه حرف خاصی نداشت اما همینشم برای کسانی که جوایای کوچیکترین خبر از موسسه هستن خیلی امیدوار کنندست و نه تنها افضل توسیها بلکه در تمام کانالهای مالباختگان تمامی موسسات این خبر پخش و تمامی سپرده گذاران بانک آینده رو بانکی قوی و سلامت میبینن و به نظرم بعد از همین بیانیه ها کلی منابه با افتتاح سپره گذارها ابه آینده اضافه بشه!
علی
هر چقدر بانک آینده سریعتر حسابها رو منتقل کنه مردم بیشتر بهش اعتماد میکنن و سپرده هاشون رو نزد بانک آینده نگه میدارن
نیازمند یاری سبز
مدیر عامل بانک اینده
شما را به خدا و عزیزانتون قسم بفکر ما پرسنل افضل توس هم باشید
خداکند مثل بانک صادرات همه نیروها را پذیرش کنید. اجرکم عنداله
حمید
با سلام و عرض احترام همانطور که مستحضرید غریب به 3 ماه است که افضل توسی ها به حسابهای خود دسترسی نداشته و به شدت دچار مشکل شده اند و در امور روزانه زندگی دچار مشکل هستند خواهشمند است هر چه سریعتر حسابها را به بانک آینده انتقال دهید تا بتوانیم به حسابهای خود دسترسی داشته باشیم ممنون از پیگیری عزیزان در بانک آینده
سعید
مدیر محترم سایت اخبار بانک ؛ من بیچاره فلک زده که دیگه دارم بیچاره می شم . درد دلمو نوشتم که توی مرد ؛ توی انسان ؛ به مسولین انعکاس بدی ؛ تا تکلیف سپرده گذاران افضل توس روشن بشه . ممنونم از اینکه مطالب بنده رو با رشادت تمام پاک می کنی و به سمع و نظر مسولین نمی رسونی .ممنونم ممنونم خدا خیرت بده .
ح.ب
Germany
اقایون محترم مراجع ذیصلاح یکم همت کنین زودتر مجوز بدین پول مردمو بدن.به خداپدرمردمودراوردین.
امیری
کسیکه امروز درست فکر میکنه و سریع عمل میکنه، مطمئنا آینده برای اون خواهد بود. دمت گرم بانک آینده
اکبر معروفی
به نظرم برای اطمینان بخشی به سپرده گذاران افضل هم که شده هر وقت شلوغ کردن بانک عامل باید انصراف دهد و چند ماه بعد بانک دیگری معرفی شود و این پروسه اگر شده تا چندین سال طول بکشد اما میان سپرده گذاران افضل و بانک عامل مسیله مسالمت امیز حل شود.
مهدی
سلام ممنون از بانک آینده انشاءالله هرچه زودتر به وعده های خود عمل کند
فقط داری تک چین میکنی بزار مردم حرفشان م بزنن برات متاسفم
فاطمه
چرا یه زمان خاص رو مشخص نمیکنید که مثلا تا تاریخ فلان طول میکشه تا به حساباتون دسترسی پیدا میکنین؟؟؟
لااقل اینجوری میشه واسه هزینه هایی که وابسته به سود این سپرده هابود یه فکری کرد...والا بی خبری بد دردیه
رضا تقوی
Germany
من وهمسرم میخواستیم بریم مکه ولی چون پولم گیر بود نتونستیم بریم خدا ازهرکس که سهل انگاری کرد نگذره اگه تا سال دیگه به پولمان برسیم مکه میریم. چون موسسه میزان هم یکسالی طول کشید تا سپرده های ما را تصفیه کرد
حمید
پس مبلغ بالا چه میشه ما که قسط بانکم جا مانده چه بکنیم
تازه ترین اخبار