۰
۶
اخبار بانک: دبیرکل بانک مرکزی در نامه ای خطاب به مدیرعامل ۱۱ بانک کشور اخطار داد در صورت عدم اجرای سامانه صیاد با اقدامات انضباطی بانک مرکزی مواجه خواهند شد.
جریمه سنگین در انتظار ۱۱ بانک به علت تعلل در اجرای سامانه صیاد + سند

به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی با هشدار به برخی بانکها که در اجرای سامانه " صیاد"(صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک) تعلل داشتند گفت: بانک ها در صورت عدم نهایی سازی و اجرای این سامانه با اقدامات انضباطی و تضییقی بانک مرکزی مواجه خواهند شد.

گفتنی است 4 بانک دولتی و 6 بانک خصوصی و یک بانک مشترک با وجود اخطار و تاکید بانک مرکزی در پیاده سازی این سامانه که به جهت شفاف سازی هرچه بیشتر در زمینه صدور دسته چک و افزایش امنیت و شخصی سازی آن طراحی و اجرا شده است تعلل داشته و علیرغم تمدید مهلت اجرا تا شهریور ماه سال جاری همچنان از اجرای کامل آن سرباز میزنند.

از این رو دبیر کل بانک مرکزی با ارسال این نامه متذکر شد تمدید مهلت تا شهریور به جهت رفع پاره ای مشکلات اعلامی از سوی بانکها بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.







 

 

https://akhbarbank.com/vdcjhiei.uqexazsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
نجاتی
بازهم نام بانک آینده در صدر اخبار بانکی میدرخشد.
زنده باد بانک محبوب آینده
الحمدلله و ماشاءالله
آینده اولین بانکی بود که به سامانه صیاد متصل شد و بانک مرکزی کتبا ازش قدردانی کرد
نادریان
United States
وقتی یروز از خواب بیدار شدی و رفتی دیدی در بانکو تخته کردن و شما باید در به در بفتی دنبال پولت اونوقت معنی سود 25% و بهترین بانک ایرانو میفهمی . . . !
آینده
باسلام.آقای نادریان عزیز،بانک آینده نسبت به بانکهای دیگر در امرهای محوله بانک مرکزی به خوبی پیش رفته است.همچنین جایزه هایی هم به دست آورده است مثل: جایزه ملی سرآمدان اقتصاد ایران و برترین بانک تحول ساز خاورمیانه نیز شناخته شده است.لطفا در حرف تان تجدید نظر نمایید.خوشبختانه مردم بیشتر از همه اقتصاددانان میدانند
حصاری
سلام بانک های خصوصی در همکاری با بانک مرکزی پیشتاز هستند بانک آینده فعالترین و بهترین بانک است .
آرش مهدویان
امیدوارم بانک هایی که تاکنون به این سامانه متصل نشده اند، اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.
تازه ترین اخبار