۰
۱
اخبار بانک: برخی از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری طی تماس با مشتریان خود اعلام کرده اند که وام ازدواج پرداخت نمی کنند.
وام ازدواج پرداخت نمی کنیم لطفاً بانک خود را تغییر دهید!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، در طی ماه گذشته که بانک مرکزی طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج را آغاز کرده است بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برای برچیده شدن صفحه دریافت وام ازدواج دست به کار شده و بانک مرکزی را یاری کرده اند.

اما هستند بانک ها و موسسات مالی و اعتباری که علیرغم تاکید قانون برای پرداخت تسهیلات ازدواج به هر ترتیب ممکن از زیر بار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج شانه خالی کنند.

در تازه ترین این موارد مشاهده شده است که یکی از بانک های بزرگ به مشتریان خود که در سایت بانک مرکزی بانک آنها را به جهت دریافت تسهیلات انتخاب کرده اند تماس گرفته و از آنها می خواهد که بانک خود را تغییر دهند!

در یکی از تماس های تلفنی که با یکی از مخاطبان اخبار بانک صورت گرفته اعلام شده که بانک مورد نظر از مشتری درخواست می کند که با مراجعه به سایت بانک مرکزی حتما تا پایان مرداد ماه نام بانک خود را تغییر دهد.

کمبود منابع برای پرداخت تسهیلات ازدواج دلیل این اقدام برخی بانک ها و موسسات مالی واریز می باشد.
https://akhbarbank.com/vdcaumnm.49nym15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
کارمند بانک
تمامی منابع قرض الحسنه شعب هر بانک میتواند به پرداخت تسهیلات ازدواج تعلق گیرد اما اگر متقاضیان یک شعبه بیشتر از منابعقرض الحسنه آن شعبه بود چاره چیست ؟؟؟ یا بایست از منابع بالای پانزده درصد " سپرده های سود دار "تسهیلات فوق را اعطا نمود که عاقلانه نیست یا بایست از سایر شعب منابع قرض الحسنه با نرخ 22 درصد قرض گرفت که با شرایط فوق اولا اینکار در نهایت بزیان شعبه خواهد بود و دوما کمتر شعبه ای در شرایط فعلی قرض الحسنه مازاد دارد که بدیگران قرض بدهدمیماند استقراض از بانک مرکزی آنهم با نرخ قریب به سی درصد!!! بانک مرکزی بدنبال همین راه است تا بدین وسیله بدهی های خود " دولت " ببانکها را تسویه نماید و کم کم مدیران عامل بانکها متوجه این جریان خواهند شد
تازه ترین اخبار