۰
۴
اخبار بانک: در راستای تولید فایل نهاب و دریافت کد شهاب بانک اطلاعاتی مشتریان حقیقی ایرانی موسسه بر اساس استعلام گروهی از سازمان ثبت احوال بروزرسانی شد.
تولید فایل نهاب و دریافت کد شهاب در موسسه اعتباری ملل
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، از آنجا که صحت اطلاعات پایه مشتریان و بروز بودن آنها بسیار حائز اهمیت است و کلیه خدمات بانکی اعم از داخلی و شتابی به حساب ها بر اساس کد شهاب خواهد بود موسسه اعتباری ملل این امکان را دارد تا هنگام تعریف شخص جدید در سامانه بانکی ضمن احراز هویت، برای پیشگیری از اشتباهات احتمالی از سامانه نگاه/ ثبت احوال نیز اطلاعات هویتی اشخاص را استعلام کند.

نهاب سامانه‌ای یکپارچه حاوی اطلاعات هویتی مشتریان است که تخصیص شماره شناسایی منحصر به فرد برای هر یک از افراد جامعه را در شبکه بانکی میسر می‌سازد. شهاب یا شناسه هویت الکترونیک بانکی، شناسه منحصر به فردی است که جهت شناسایی مشتریان بانکی به هریک از اشخاص حقیقی و حقوقی اختصاص می‌یابد.

از اهداف کلان این پروژه فراهم کردن بستری امن برای انتقال امن اطلاعات هویتی و بانکی مشتریان نظام بانکی به مرکز ریشه گواهی بانکی جهت صدور توکن‌های «نماد» بوده و به‌عنوان پروفایل مشتریان بانکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از جمله مهم‌ترین دستاوردهایی که با راه‌اندازی این پروژه به دست می‌آید تحت پوشش قرار گرفتن سامانه‌های سیستم مدیریت سپرده‌ها، سیستم مدیریت تسهیلات، سیستم ارزی، سیستم‌های بانکداری اینترنتی، سیستم بانکداری همراه، سیستم تلفن بانک و کانال‌ها و مشتریان است.
https://akhbarbank.com/vdcgzn9n.ak9tw4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Romania
موسسه اعتباری ملل پر غرور و افتخار آفرین
United States
با آرزوی موفقیت روز افزون برای موسسه اعتباری ملل.امید کاظمی-مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تایید موسسه ملل از طرف اساتید دانشگاه باعث خوشحالی است.با تشکر
محمد
روز به روز پیشرفت ملل مشخص است به امید روزی که مانند اسمش همه جای دنیا اسمش بدرخشه جا دارد سلام خسته نباشید به مدیر عامل موسسه وکارمندان موسسه به خصوص کارمندان خوب با معرفت شعبه مرکزی نیشابور صنف کامیونداران نیشابور شمس ابادی
تازه ترین اخبار