۰
اخبار بانک: حمایت از بنگاه های کوچک ومتوسط یکی از الویت های اعتباری بانک ملی ایران است
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک، محمودشایان در این همایش گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران در حال حاضر برنامه ریزی صحیح جهت تخصیص منابع بانک است و این میسر نمی شود مگر با نگرش موثر وکارامد مدیران در جهت  تقویت سیستم اقتصادی کشور .
وی افزود : توجه به بنگاه های کوچک و متوسط در بهبود فضای کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این بنگاه ها در زنجیره تامین اقتصادی و رونق بنگا ه های بزرگ تاثیر به سزایی دارد و یکی از اولویت ها و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران ، حمایت از اینگونه بنگاه ها می باشد.ضمن آن که لازم است ، تامین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی را در کنار بنگاه های کوچک و متوسط مورد توجه و اهتمام قرار دهیم. 
 عضو هیات مدیره بانک با تأکید بر مدیریت قیمت تمام شده برای کاهش هزینه ها،برنامه ریزی برای صدور ضمانتنامه ها و صدور اعتبارات اسنادی داخلی را لازم الاجرا دانست.
 در ادامه این مراسم علی موسوی زاده ،مدیر امور اعتباری  بانک با تاکید بر تغییر نیاز مشتریان در سیستم های الکترونیکی و بانکداری مجازی تغییراستراتژی ارائه خدمات همسو با نظر مشتریان را مهمترین راه برای جذب و حفظ مشتریان دانست.
وی با بیان اهمیت مدل کسب و کار در موفقیت سازمان های بزرگ به تبیین بخش های مختلف مدل کسب و کار یا بانکداری جامع اعم از مدل های مشتری محور ،محصول محور و کارمزد محور پرداخت.
محمدنور  آزادی ، مدیر امور شعب تهران ، دیگر سخنران این همایش بود . وی لازمه جذب منابع ، صدور ضمانت نامه ها و کارت های اعتباری را ایجاد انگیزه بهتر در کارکنان دانست و متذکر شد؛  تغییر افراد نتیجه  مطلوبی نخواهد داشت، تغییر افکار همکاران است که موجب  پویایی در سازمان خواهد شد.
ازادی یکی  از راه های ضروری مدیریت در شرایط فعلی را تکیه بر منابع انسانی مبتنی بر درک متقابل و هم افزایی براساس واقعیت سازمانی دانست.
 لازم به ذکر است در ابتدای این همایش محمد رضا صدری رییس  اداره امور شعب شمال تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد، برنامه ها و اهداف اداره امور را تشریح کرد.
در این همایش دو پنل پرسش و پاسخ در خصوص ضمانت نامه و کارت اعتباری توسط مدیران و کارشناسان اداره کل اعتبارات و کارشناسان شرکت پیشگامان پویا برگزار و به پرسش های حاضران پاسخ داده شد.
 در این جلسه مسئولین و کارشناسان اداره امورشعب شمال تهران و روسای شعب تابعه  و مسئولین شعب مستقل اسکان و میرداماد حضور داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcbzsbs.rhba8piuur.html
تازه ترین اخبار