مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

حفظ همبستگی و وحدت رویه نقش بسزایی در دستيابي به اهداف بانک دارد

9 مرداد 1396 ساعت 16:36

اخبار بانک: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکيد به توسعه وحدت و يکپارچگي ميان همكاران صف و ستاد بيان داشت: تمامي كاركنان بانك در شعب و دواير ستادي يك هدف واحد را دنبال مي كنند و بايد با هم انديشي و حفظ همبستگي براي رشد و ارتقاء برند بانك تلاش نمايند.


به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری افزود: اين بانک با ماهيت قرض الحسنه و به منظور حمايت از نيازمندان و اقشار ضعيف جامعه در شبکه بانكي كشور ايجاد شده است؛ از اين رو لازم مي باشد تا همكاران حوزه هاي مختلف بانك با مشتريان و مراجعين با احترام و رعايت اصول مشتري مداري رفتار كنند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به ظرفیت های موجود در استان تهران خاطرنشان ساخت: هرچند فعاليت براي جذب منابع اين استان به دليل گستردگي رقابت ها، کار بازاريابي را با کمي دشواري همراه کرده است، اما پتانسيل هاي مالي و استقرار سازمان ها و نهادهاي متنوع در تهران باعث شده تا سطح توقع و انتظار ما از شعب افزايش يابد.

وی در خصوص بهبود وضعیت جانمایی و پراکندگي شعب اظهارداشت: با توجه به اهميت امکان دسترسي آسان به خدمات حضوري شعب، اقدامات شايسته اي براي توزيع مناسب شعب استان تهران در دست انجام مي باشد.

اکبری با اشاره به کسب رتبه نخست جذب منابع قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون در مدیريت شعب اين استان تصريح کرد: دستيابي به رشد ۶۰ درصدي منابع مديريت شعب اين استان، مرهون تلاش تمامي همكاران ساعي صف و ستاد است كه جاي تقدير دارد و اميدواريم كه اين روند مطلوب تا پايان سال ادامه پيدا كند.

وی افزود: انگیزه لازم برای پیشبرد اهداف و برنامه هاي مدون بانک قرض الحسنه مهر ايران در ميان تمامي کارکنان سراسر کشور وجود دارد و مطمئناً با همت مضاعف پرسنل اين بانك جايگاه و برند خود را به نقطه اصلي و درخور خواهد رساند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با مشکلات مطرح شده در جلسه هم اندیشی روساي شعب استان تهران ادامه داد: خوشبختانه مشکلات مطرح شده جزئي است و با تعامل مثبت ميان صف و ستاد هر چه سريعتر برطرف خواهد شد.


کد مطلب: 54159

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/54159/حفظ-همبستگی-وحدت-رویه-نقش-بسزایی-دستيابي-اهداف-بانک

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com